دستگاه تصفیه آب چیست و کاربرد و عملکرد آن چگونه است؟


آرشيو مطالب

فروردين 1403

شهريور 1402

تير 1402

خرداد 1402

ارديبهشت 1402

فروردين 1402

اسفند 1401

دی 1401

آذر 1401

مرداد 1401

تير 1401

خرداد 1401

اسفند 1400

بهمن 1400

دی 1400

آذر 1400

مهر 1400

شهريور 1400

تير 1400

خرداد 1400

ارديبهشت 1400

فروردين 1400

لینک دوستان

قالب وبلاگ

Nyusha gholami

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش و آدرس nyushagholami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
نیوشا غلامی

نويسندگان
درمان شقاق , فیستول , زگیل تناسلی , شقاق مقعدی , کیست مویی , بواسیر , دستگاه تصفیه آب , هموروئید خارجی , درمان بواسیر خارجی , زگیل دست , فیستول مقعدی , هموروئید , مقعد , زگیل , زگیل مقعد ,


درباره وبلاگ



گوارنوش " https://govarnosh.ir "

پیوند های روزانه

هرموکا

درمان زگیل تناسلی

بیوتی سان سنتر

کیست مویی چیست

فیستول چیست

درمان کیست مویی با لیزر

درمان زگیل مقعدی

کلینیک زارعی

کلینیک اچ پی وی

ایران کلینیک

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

هزینه درمان شقاق چقدره؟

چه کسانی بیشتر در معرض ابتلا به زخم مقعدی یا فیشر هستند؟

رکتوم چیست و کجاست؟ + بهترین جراح رکتوم در تهران

هزینه درمان فیستول با لیزر چقدر است؟

درمان گوشت اضافه مقعد با لیزر

خون در مدفوع نشانه چیست

نحوه درمان زگیل تناسلی زنان و مردان

اگر شقاق درمان نشود؟

درمان علائم کیست مویی و روشهای جراحی

علائم زگیل تناسلی در مردان

علائم شقاق یا فیشر مقعدی چیست؟

شکل شقاق حاد و مزمن

آیا فیستول رکتوواژینال نشانه ای از سرطان است؟

علائم فیستول مقعد و شباهت آن با سرطان

بهترین روش درمان شقاق مقعدی

جلوگیری از ابتلا به زگیل چگونه است؟

سایر راههای درمان فیستول با جراحی

نحوه استفاده از پماد هیدروکورتیزون چگونه است؟

نحوه تشخیص زگیل مقعد چگونه است؟

درمان تنگی مقعد + علت و علائم تنگ شدن مقعد

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






دستگاه تصفیه آب چیست و کاربرد و عملکرد آن چگونه است؟

پس از صنعتی شدن جوامع شهری و افزایش آلودگی های صنعتی و  ورود آنها به آب‌های زیرزمینی، دیگر نمی شود همانند قدیم از هر آبی جهت آشامیدن و استفاده روزمره استفاده کرد. اگر یادتان باشد در زمان های قدیم، افراد از آب چاه استفاده می کردند و به سختی آب را از چاه بیرون می کشیدند اما این آب، آبی تمیز و قابل شرب بود. حال امروزه نحوه و طریقه زندگی شهری به گونه ای دیگر تغییر یافته و دسترسی به آب آشامیدنی دیگر دشوار نیست، تنها با باز کردن شیر، آب در دسترس شما قرار میگیرد. اما مسئله اینجاست که این آب صد در صد سالم و عاری از هرگونه آلودگی است؟

همچنین با روی کار آمدن دستگاه های تصفیه آب خانگی دسترسی به آب خالص و عاری از هرگونه آلودگی بسیار ساده تر شده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تصفیه آب و خواندن مطالب علمی و کاربردی در مورد خرید دستگاه تصفیه آب هستید، پیشنهاد میکنیم به سایت تصفیه آب گوارنوش سر بزنید.

تاریخچه تصفیه آب و دستگاه آب تصفیه کن

از سال 1627 میلادی راه های بسیاری زیاد جهت تصفیه آب به روش های مختلف مورد استفاده قرار گرفت تا اینکه در سال 1804 اولین تصفیه خانه در شهر پیزلی اسکاتلند جهت تصفیه آب ساخته شد که از فیلترهایی که از جنس شن و ماسه بودند و سیستم های توزیع بر اساس یک اسب و گاری استفاده میکردند. پس از این در سال 1880 فیلترهای شنی سریع در آمریکا ابداع شد که استفاده از آن در بسیاری از کشورها به دلیل شیوع بیماری ها در اثر مصرف آب آلوده، اجباری شد. تا امروزه که روش های زیادی برای تصفیه و از بین بردن آلودگی از آب ها ابداع شده است که در حال حاضر بهترین تکنولوژی جهت تصفیه آب، روش اسمز معکوس میباشد که تمام دستگاه های تصفیه آب در سراسر جهان با بهره گیری از این روش ساخته شده و به بازار عرضه می گردد. دستگاه های تصفیه آب به سه تقسیم می شوند که در قدرت تصفیه و میزان آب تصفیه شده در روز متفاوت هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.

  • دستگاه آب تصفیه کن  خانگی
  • دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

امروزه در صنایع بزرگ و در کارخانه‌هایی که جهت تولید مواد غذایی نیاز به دستگاه آب تصفیه کن دارند، از دستگاه تصفیه آب صنعتی یا نیمه صنعتی با توجه به نیازشان استفاده می‌کنند و اما دستگاه های آب شیرین کن خانگی که امروزه خواهان بسیار زیادی دارند و با توجه به افزایش آلودگی آب شرب، به یک نیاز اصلی و مبرم برای هر خانه ای تبدیل شدند.

دستگاه های آب تصفیه کن خانگی به دو دسته تقسیم می‌شوند: دستگاه های خانگی زیر سینکی و رومیزی

تفاوت این دو در شکل ظاهری و قیمت آن هاست. دستگاه های خانگی رومیزی به دلیل شکیل بودن قیمت بالاتری دارند اما دستگاه های آب شیرین کن خانگی زیر سینکی تخصصی تر بوده و همانطور که از اسمشان پیداست، زیر سینک ظرفشویی نصب می‌شوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی

دستگاه های تصفیه آب خانگی از دو روش اولترافیلتراسیون و اسمز معکوس بهره می‌گیرند که اکثر بر اساس تکنولوژی اسمز معکوس به بازار عرضه می ‌شوند. دستگاه های زیر سینکی اغلب فضای کمی را اشغال می کنند و عملکرد بهتری در تصفیه کردن آب دارند.

روش تصفیه آب به روش اسمز معکوس Reverse Osmosis

روش اسمز (جریان آب با غلظت کم به سمت آب با غلظت بیشتر) یک پدیده در طبیعت است که نیاز به هیچ گونه انرژی ندارد اما برای تولید جریان در جهت عکس، نیاز به فشار و نیرو به محلول با غلظت بالاست. در دستگاه تصفیه آب خانگی با تکنولوژی اسمز معکوس این پدیده در مرحله چهارم توسط فیلتر ممبران صورت می گیرد تا تمامی ذرات بسیار ریز و تمام ناخالصی ها از آب حذف شود.

نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب

قبل از شرح عملکرد دستگاه تصفیه آب به این سوال پاسخ خواهیم داد که دلیل استفاده از آب شیرین کن های خانگی چیست؟ آب های زیرزمینی پس از تصفیه در تصفیه خانه ها حامل ترکیبات کلردار می باشند و پس از جاری شدن در لوله های آب شهری و رسیدن به لوله کشی ساختمان علاوه بر ترکیبات کلردار، حاوی زنگ آهن، نیترات و نیتریت و دیگر فلزات سنگین خواهد شد. قابل ذکر است که میزان آلودگی در هر منطقه متفاوت است. به همین علت است که آب شیر قبل از مصرف نیاز به تصفیه دارد تا تمامی آلودگی و ناخالصی ها حذف شود.

دستگاه های تصفیه آب خانگی RO در شش الی هشت مرحله توسط فیلترهای بسیار قوی، تمامی آلودگی و ناخالصی را از بین میبرد. دستگاه های اسمز معکوس اصل و با کیفیت این قابلیت را دارند که شما پس از مرحله پنجم هر نوع فیلتری را که موجب افزایش کیفیت آب می شود؛ به آن اضافه کنید.

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب معتبر با بهترین کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول تایوان می‌باشد. حال قصد داریم مراحل تصفیه آب در دستگاه های اسمز معکوس RO را شرح دهیم.

ادامه مطلب خرید دستگاه تصفیه آب https://b2n.ir/a61498



:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه آب, خرید دستگاه تصفیه آب,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در دو شنبه 29 شهريور 1400




شقاق چیست با عکس؛ علائم و علت + روشهای درمان

شقاق مقعدی یکی از شایع ترین شرایط و بیماریهای مقعد است که سرطانی نبوده و خوشخیم است. زیرا با روشهای ساده قابل پیشگیری و درمان است. این بیماری میتواند در دو نوع حاد و مزمن ایجاد شود که بستگی به نوع آن روش درمانی خاص خود را می طلبد. معمولا زمانی که افراد دوره ای طولانی از یبوست را تجربه می کنند، پس از آن به بیماری شقاق مقعدی دچار می شوند. پس تا حد امکان باید از پیش آمدن یبوست جلوگیری کنید.

به دنبال این اتفاقات، یک زخم کوچک در داخل یا بیرون مقعد به وجود می آید.

شقاق یا فیشر چیست ؟

شقاق مقعدی، شکاف کوچکی در بافت مقعد یا داخل کانال آن است که به این کانال رکتوم می گویند. مقعد آخرین قسمت دستگاه گوارش بوده که در انتهای راست روده قرار دارد. این دریچه دارای ماهیچه هایی به نام اسفنکتر است که در حین اجابت مزاج باز می شوند تا مدفوع از آنها عبور کند. ایجاد شقاق اغلب به دلیل فشار و کشش بیش از حد بافت مقعد است. همچنین این عارضه می تواند در حین حرکت سخت روده اتفاق بیفتد که باعث درد و خونریزی می شود.

علت یا دلیل

شایع ترین علت مدفوع بزرگ یا سفت به دلیل یبوست است. شقاق همچنین ممکن است در اثر اسهال شدید، رابطه مقعدی، زایمان طبیعی یا به دلیل وارد کردن اشیا خارجی در مقعد ایجاد شود.

چه کسانی در معرض ابتلا به شقاق هستند؟

در صورتی که فرد دارای هر یک از موارد زیر باشد، بیشتر از بقیه در معرض ابتلا به بیماری شقاق مقعد قرار دارد:

  • یبوست مزمن که شما را مجبور به دفع مدفوع سخت می کند.
  • رژیم غذایی کم فیبر.
  • اسهال شدن زیاد.
  • جراحی هایی به منظور کاهش وزن که منجر به اسهال مکرر میشوند.
  • زایمان واژینال (طبیعی).
  • صدمات ناشی از ورزش ها که به مقعد وارد می شود مانند دوچرخه سواری.
  • هرگونه وضعیت التهابی در ناحیه مقعد مانند بیماری بواسیر که درمان نشده باقی بماند.
  • بیماری التهابی روده (کرون).
  • عفونت یا بیماری اچ آی وی HIV.
  • داشتن عمل جراحي اخیر در ناحیه مقد.
  • سایر درمان های پزشکی که بر حرکات روده یا مقعد تأثیر می گذارند.

لائم شقاق مقعدی

شقاق مقعد یکی از شایع ترین علل درد و خونریزی مقعد است. این علائم ممکن است در هر فرد کمی متفاوت باشد. آنها می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • درد حین اجابت مزاج و بعد از آن که می تواند ساعت ها طول بکشد.
  • پارگی یا بریدگی قابل مشاهده در ناحیه نشیمنگاه.
  • خونریزی قرمز روشن در حین اجابت مزاج یا بعد از آن که می تواند روی لباس زیر یا دستمال کاغذی هم بماند.

علائم شقاق مقعدی ممکن است مانند سایر بیماری ها باشد. در نتیجه برای تشخیص دقیق به یک پزشک خبره باید مراجعه کنید.

شقاق چیست با عکس؛ علائم و علت + روشهای درمان



:: برچسب‌ها: شقاق مقعدی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در یک شنبه 28 شهريور 1400




عمل جراحی کیست مویی یا سینوس پیلونیدال چگونه است؟
به گزارش از تدبیر خبر:
کیست مویی یا همان سینوس پیلونیدال نوعی از بیماری های نشیمنگاهی است که در اثر برگشت مو به زیر پوست و ایجاد آبسه و به وجود آمدن گودال یا سوراخ های کوچک بر روی سطح پوست ایجاد می شود و تنها روش قطعی درمان، عمل کیست مویی با لیزر یا جراحی است.

کیست مویی یا همان سینوس پیلونیدال نوعی از بیماری های نشیمنگاهی است که در اثر برگشت مو به زیر پوست و ایجاد آبسه و به وجود آمدن گودال یا سوراخ های کوچک بر روی سطح پوست ایجاد می شود و تنها روش قطعی درمان، عمل کیست مویی با لیزر یا جراحی است. این بیماری عفونی و دردناک با برگشت مو به داخل پوست و واکنش سیستم ایمنی بدن به آن موجب التهاب و عفونت در سطح پوست می شود.

این کیست از آنجا که در انتهای ستون فقرات و در پایین کمر بوجود می آید به نام کیست مویی پایین کمر نیز نام گرفته است و یکی از بهترین روش های درمان برای آن عمل جراحی بوده زیرا هرچه از زمان ابتلا به این بیماری بگذرد عفونت بیشتر شده و بافت های بیشتری درگیر می شوند.

درمان قطعی کیست مویی تنها از طریق روشهای تهاجمی مانند عمل کیست مویی و لیزر درمانی با برداشت کیست حاوی مو و حاشیه ای از بافت سالم اطراف آن امکان پذیر است. از آنجا که تا به حال هیچ دارو و یا روش کم تهاجمی تری برای درمان کیست پیشنهاد نشده است، البته در برخی موارد از تزریق فنل و یا فیبرین استفاده می شود اما تجربه نشان داده این روشها تنها تاثیر موقتی داشته و هیچ یک نمی توانند درمان قطعی برای این بیماری باشند.

یکی از پرکاربردترین روشهای رهایی از کیست مویی، عمل جراحی می باشد. این عمل جراحی به منظور برداشت بافت آسیب دیده و نواحی اطراف آن با هدف از بین بردن کامل عفونت انجام می شود. عمل کیست مویی با جراحی در دو روش انجام می پذیرد که در ادامه به تشریح بیشتر آنها می پردازیم:

جراحی کیست مویی به روش باز

عمل کیست مویی به روش باز

این روش جراحی باید در بیمارستان و تحت بیهوشی کامل یا بی حسی از کمر به پایین انجام شود. در طی انجام این عمل جراحی بافت آسیب دیده به همراه نواحی اطراف آن کاملاً برداشته می شود. پس از این مرحله زخم و یا گودال ایجاد شده بدون بخیه زدن رها شده و با پانسمان پر خواهد تا در حدود یک هفته از آن ناحیه ترشحات و عفونت خارج شود و پس از حدود دو تا سه ماه، به طور کامل از کف زخم بافت خودش را ترمیم می کند.اما این روش نیازمند مراقبت های ویژه ای است و پانسمان تا ترمیم شدن زخم باید هر روز تعویض شود. برای تعویض پانسمان می توانید به درمانگاه ها مراجعه کنید یا در خانه آن را انجام دهید.

پس از مدتی این زخم کوچک تر شده و از بین می رود به گونه ای که پس از طی چندین ماه تنها از آن یک شیار به جای می ماند.

در این روش عمل کیست مویی به سبب از بین رفتن کامل عفونت و ترمیم زخم از درون به سمت بیرون، احتمال عود مجدد بیماری بسیار کمتر است اما چون زخم بخیه زده نمی شود مراقبت از آن و نیز تعویض پانسمان ها اهمیت ویژه ای می یابد زیرا که خطر قرار گرفتن در معرض عفونت بسیار بیشتر است. از طرفی با انجام این نوع جراحی دوره نقاهت به شدت افزایش یافته و ممکن است بیمار درد بیشتری را در مقایسه با سایر روش ها تجربه نماید.

عمل کیست مویی به روش بسته

عمل کیست مویی به روش بسته

این نوع جراحی کاملا مشابه به روش باز انجام می شود. تمامی نواحی آسیب دیده به همراه اطراف آن برداشته خواهد شد. اما این بار زخم باز رها نشده و بخیه زده می شود و یا ممکن است بسته به نظر پزشک از روش ترکیبی باز و بسته استفاده شود. این روش نیز همانند روش قبل در بیمارستان و تحت بیهوشی انجام می شود. با این تفاوت که احتمال عفونت به سبب بسته بودن زخم کاهش می یابد.

از آنجایی که زخم کیست بسته می شود، احتمال عود مجدد بیماری در روش بسته بسیار بیشتر از روش باز است. اما دوره بهبودی پس از آن بسیار کمتر است و بیمار می تواند در مدت کوتاهی به روال عادی زندگی باز گردد.

بهتر است برای انتخاب نوع روش جراحی از توصیه های پزشک بهره ببرید، زیرا انتخاب نوع این روشهای جراحی بستگی به عواملی مانند نوع کیست، شدت عفونت، وضعیت سلامت بیمار، سابقه پزشکی او و …. دارد.

لنسینگ Lancing یا برش سطحی

از روش لنسینگ معمولا برای کیست های سطحی یا تخلیه آبسه های پوستی استفاده می شود. به این صورت که پزشک با استفاده از یک تیغ جراحی به صورت کاملا سطحی روی پوست برش ایجاد کرده و عفونت را تخلیه می کند. در آخر هم روی زخم را با پانسمان می بندد تا از داخل به بیرون ترمیم پیدا کند.

به طور معمول چهار هفته زمان می برد تا پوست به طور کامل بهبود یابد.

هزینه عمل کیست مویی

به طور معمول در حراحل بسیار ابتدایی ممکن است که بتوانید با مراجعه به پزشک و استفاده از آنتی بیوتیک ها سینوس مویی خود را درمان کنید. در این مواقع هزینه عمل کیست مویی بیمار خیلی بالا نیست. ولی هرچه زمان بیشتری بگذرد، کیست حجیم تر شده در نتیجه هزینه درمان آن هم بالاتر می رود. در نتیجه برای ذکر هزینه دقیق جراحی حتما فرد باید جراحی شود. ولی در کل در تمام کشور ها هزینه عمل جراحی نسبت به لیزر کمی پایین تر است. ولی مزیت های لیزر بیشتر است و متاسفانه برخی از بیماران حاضر هستند با نپرداختن این اختلاف هزینه جزئی زیر تیغ جراحی رفته و عوارض بیهوشی و عمل تهاجمی جراحی را گاها تا آخر عمر تحمل کنند.



:: برچسب‌ها: کیست مویی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در دو شنبه 22 شهريور 1400





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by nyushagholami This Template By

خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش

منوی اصلی

گوارنوش " https://govarnosh.ir "

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش مي باشد.