هزینه درمان فیستول با لیزر چقدر است؟


آرشيو مطالب

فروردين 1403

شهريور 1402

تير 1402

خرداد 1402

ارديبهشت 1402

فروردين 1402

اسفند 1401

دی 1401

آذر 1401

مرداد 1401

تير 1401

خرداد 1401

اسفند 1400

بهمن 1400

دی 1400

آذر 1400

مهر 1400

شهريور 1400

تير 1400

خرداد 1400

ارديبهشت 1400

فروردين 1400

لینک دوستان

قالب وبلاگ

Nyusha gholami

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش و آدرس nyushagholami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
نیوشا غلامی

نويسندگان
درمان شقاق , فیستول , زگیل تناسلی , شقاق مقعدی , کیست مویی , بواسیر , دستگاه تصفیه آب , هموروئید خارجی , درمان بواسیر خارجی , زگیل دست , فیستول مقعدی , هموروئید , مقعد , زگیل , زگیل مقعد ,


درباره وبلاگ



گوارنوش " https://govarnosh.ir "

پیوند های روزانه

هرموکا

درمان زگیل تناسلی

بیوتی سان سنتر

کیست مویی چیست

فیستول چیست

درمان کیست مویی با لیزر

درمان زگیل مقعدی

کلینیک زارعی

کلینیک اچ پی وی

ایران کلینیک

حمل خرده بار از چین

حمل و سفارش از چین به ایران

فروش جلو پنجره لیفان

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

هزینه درمان شقاق چقدره؟

چه کسانی بیشتر در معرض ابتلا به زخم مقعدی یا فیشر هستند؟

رکتوم چیست و کجاست؟ + بهترین جراح رکتوم در تهران

هزینه درمان فیستول با لیزر چقدر است؟

درمان گوشت اضافه مقعد با لیزر

خون در مدفوع نشانه چیست

نحوه درمان زگیل تناسلی زنان و مردان

اگر شقاق درمان نشود؟

درمان علائم کیست مویی و روشهای جراحی

علائم زگیل تناسلی در مردان

علائم شقاق یا فیشر مقعدی چیست؟

شکل شقاق حاد و مزمن

آیا فیستول رکتوواژینال نشانه ای از سرطان است؟

علائم فیستول مقعد و شباهت آن با سرطان

بهترین روش درمان شقاق مقعدی

جلوگیری از ابتلا به زگیل چگونه است؟

سایر راههای درمان فیستول با جراحی

نحوه استفاده از پماد هیدروکورتیزون چگونه است؟

نحوه تشخیص زگیل مقعد چگونه است؟

درمان تنگی مقعد + علت و علائم تنگ شدن مقعد

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






هزینه درمان فیستول با لیزر چقدر است؟

هزینه عمل فیستول با لیزر

فیستول، نوعی بیماری عفونی آبسه ای است که از پدید آمدن مجرای باریک و عفونی بین دو عضو به وجود می آید و بافت آنها را جدا می کند.
شایع ترین نوع این بیماری فیستول مقعدی بوده که اصلی ترین دلیل به وجود آمدن آن اتصال یک سر مجرا به غدد درون مقعد و یک سر آن به بیرون پوست می باشد. همانطور که گفته شد این مجرا درون بافت بدن ایجاد می شود و درمان آن تنها توسط عمل جراحی یا استفاده از لیزر و تخلیه عفونت صورت می گیرد.
به کارگیری درمان فیستول با روش انجام عمل جراحی از دیرباز وجود داشته و همچنان درحالیکه روش های نوین و امن تری چون لیزر به وجود آمده پابرجاست. درمان فیستول به وسیله عمل جراحی علاوه بر هزینه های بالاتر نسبت به لیزر، بسیار دردناک بوده و ریسک به وجود آمدن مجدد بیماری را به همراه دارد. بنابراین می توانید با کمی مطالعه و تحقیق بهترین شیوه درمان را انتخاب کنید.

هزینه عمل فیستول بر چه اساس تعیین می شود؟

برآورد هزینه های عمل فیستول اول از همه بر اساس شدت پیشرفت بیماری و عمق آن محاسبه میگردد. هنگامی که پزشک معالج شما را معاینه و آزمایشات شما را بررسی می کند، عمق و شدت بیماری مشخص می شود و می توان هزینه عمل فیستول را برآورد نمود.

البته پارامترهای دیگری در تعیین هزینه های عمل جراحی فیستول نیز وجود دارند که برخی از آنها عبارت اند از:
نوع کلینیک یا بیمارستانی که به آن مراجعه می کنید.

  • تجهیزات و شیوه درمانی آنها
  • قرارداد بیمه
  • مدت زمان بستری بودن بیمار(در صورت انجام عمل جراحی در بیمارستان)
  • سختی عمل (وابسته به تعداد فیستول ها)
  • هزینه پزشک بیهوشی (در صورت بیهوشی و انجام عمل جراحی در بیمارستان)

عمل فیستول کم هزینه تر است یا لیزر فیستول؟

طبیعتا درمان فیستول مقعد با لیزر بسیار کم هزینه تر از جراحی و دیگر روشها می باشد. چرا که هزینه انجام جراحی در بیمارستان چه دولتی و چه خصوصی به دلیل بستری شدن بیمار در بیمارستان بالاتر است.
برای مثال برای انجام عمل جراحی یک روز قبل با به بیمارستان مراجعه نماید و بستری شود. عمل نیز به صورت بیهوشی انجام می شود که علاوه بر سخت و دردناک بودن، هزینه بیهوشی نیز به آن اضافه می گردد.
و همچنین پس از انجام جراحی نیز فرد مرخص نشده و ممکن است یک روز در بیمارستان بستری شود. همچنین روشهای درمان خانگی فیستول که با اتلاف وقت و حاد شدن بیماری همراه هستند، موجب گسترش بیماری و در نتیجه سخت شدن عمل می شوند.
اما لیزر فیستول مقعد بسیار آسان بوده و نیاز به بستری شدن و متقبل شدن هزینه های بیهوشی و اتاق عمل را ندارد. همچنین شما می توانید با مشاهده انواع عکس فیستول مقعدی و شکل درمان شده آنها از نحوه درمان با لیزر و بعد از آن مطلع شوید.

بیمه هزینه لیزر آبسه مقعدی را پوشش می دهد؟

به دلیل اینکه لیزر فیستول یک عمل سرپایی بوده و بیمار زیر 6 ساعت درمان میگردد و همچنین نیاز به بستری شدن ندارد، بیمه آن را پوشش نمی دهد. و بیمار باید هزینه درمان را خود متقبل شود. البته در برخی موارد مانند بیمه تکمیلی، بیمه بخشی از مبلغ را پس از ارائه مدارک به بیمار باز می گرداند. اما این موضوع نیز به بیمارستان یا کلینیکی که به آن مراجعه کرده اید وابسته است.
برای اطمینان حاصل شدن از روند پرداخت هزینه لیزر فیستول در کلینیک نشیمنگاه می توانید با ما تماس بگیرید.

هزینه درمان فیستول با لیزر در کلینیک نشیمنگاه

کلینیک نشیمنگاه با داشتن کادر مجرب، متخصصان با تجربه و به روز ترین متد درمان یکی از معتبر ترین مراکز درمانی میباشد.
از آنجایی که درمان بیماران تنها در یک جلسه و یک ساعت انجام می شود، در کاهش هزینه ها نقش بسیار زیادی ایفا می کند.
همانطور که گفته شد، هزينه ها پس از بررسی آزمایشات و معاینه امکان پذیر است. اما شما عزیزان می توانید با برقراری ارتباط و یا مراجعه حضوری نسبت به معاینه و دانستن هزینه درمان فیستول با لیزر اقدام نمایید.

https://clinicjarahi.ir/cost-laser-fistula/



نوشته شده توسط نیوشا غلامی در شنبه 31 تير 1402




درمان گوشت اضافه مقعد با لیزر

گوشت اضافه مقعدی چیست؟

گوشت اضافه مقعدی به طور کلی عارضه ای است که با خارج شدن هرگونه گوشت اضافه یا برآمدگی اضافه از دهانه مقعد به وجود می آید. این عارضه غیر طبیع یبوده و افرادی که به گوشت اضافه مقعدی دچار میشوند، معمولا به بیماری خاصی نظیر هموروئید، زگیل مقعدی، شقاق یا دیگر بیماری ها مبتلا هستند. گوشت اضافه مقعد از دسته بیماری هایی است که فعالیت روزانه فرد از جمله نشستن ، راه رفتن و… مختل کرده و تحت تاثر خود قرار می دهد.

علائم

علائم گوشت اضافه مقعدی معمولا قابل لمس و مشاهده بوده و افراد مبتلا به این عارضه می تواند به راحتی آن را مشاهده نمایند. البته مشاهده آنها به معنای تشخیص دقیق بیماری نبوده و تنها از وجود عارضه آگاهی می دهد.
اصلی ترین علائم گوشت اضافه مقعد عبارت اند از:

  • گوشت های اضافه و نرم
  • احساس گرفتگی مقعد
  • تیره تر شدن رنگ گوشت اضافه و زائده ها
  • بافت نرم که با لمس دست احساس می شودو
  • درد در ناحیه مقعد
  • خروج ترشح مقعدی (در صورت وجود عارضه داخلی یا بیماری پیش زمینه ای)
  • اندازه آن معمولا چند میلی متر بوده که معمولا افزایش نمی یابد

عکس گوشت اضافه در مقعد

علت گوشت اضافه مقعدی

علت بروز برآمدگی و بيرون زدگي گوشت اضافه مقعدی زنان و مردان در دهانه آن، نشان دهنده بیماری های مقعدی، گوارشی یا روده بوده و میزان شیوع در همه یکسان است. بواسیر، شقاق، آبسه و حتی زگیل تناسلی در زنان و مردان میتواند سبب بروز این عارضه باشند که بیمار برای بررسی و درمان نیازمند معاینه پزشک می باشد.

بواسیر یا هموروئید

بواسیر یا هموروئید از بیماری های ناحیه نشیمنگاهی است که با متورم شدن عروق درون روده به وجود می آید. این بیماری دارای دو نوع مختلف بواسیر داخلی و بواسیر خارجی می باشد. عروق متورم و تحت فشار (فشار وارد شده توسط یبوست یا اسهال ) که درون راست روده هستند بواسیر داخلی را پدید می آورند. همین مساله یا حتی بواسیر خارجی که به طور کلی خارج از دهانه مقعد رخ می دهد، از دلایل گوشت اضافه مقعدی خواهند بود.

شقاق یا فیشر

شقاق یا همان فیشر، بیماری آزار دهنده ناحیه نشیمنگاهی است که از ترک، چاک خوردگی دهانه مقعد به وجود می آید. این عارضه باید هرچه سریعتر توسط یک روش مناسب درمان شود؛ چرا که بی توجهی به درمان آن می تواند عوارضی چون ابتلا به شقاق مزمن که درمان آن بسیار دشوار است و گوشت اضافه مقعدی را به همراه داشته باشد.

آبسه

عفونت و آبسه که از مسدود شدن غدد اطراف مقعد پدید می آیند از دیگر بیماری های مقعدی است که می تواند تورم، التهاب، درد، خروج ترشح را به همراه داشته باشد. علاوه بر آن بی توجه به درمان این عارضه می تواند آن را مانند گوشت اضافه نمایان نموده و اختلالات فرد را دچار اختلال نماید.

زگیل مقعدی

زگیل مقعدی از دیگر علت های گوشت اضافه مقعدی هستند که افراد به آن دچار می شوند. این عارضه توسط ویروس اچ پی وی در ناحیه تناسلی افراد پدید می آید و علائمی چون زگیل های تکی یا خوشه ای در دهانه مقعد، آلت تناسلی، واژن یا حتی دهان به وجود می آورد. برخی افراد به این بیماری آشنایی نداشته و برآمدگی های ناشی از زگیل در نزدیکی آن را را گوشت اضافه مقعدی تلقی می کنند. این بیماری بسیار شایع بوده و افراد باید درمان آن را امری مهم تلقی نمایند.

رابطه جنسی مقعدی

در ابتدا، این موضوع سوال بسیاری از افراد می باشد که آیا رابطه مقعدی باعث گوشت اضافه میشود؟ بله! به طور کلی مقعد راه خروج مدفوع و اجابت مزاج می باشد و برای رابطه جنسی ساخته نشده است. از این رو وارد شدن شی خارجی یا آلت تناسلی مردانه می تواند سبب وارد کردن آسیب به آن شده و مشکلات بسیار جدی را برای فرد به وجود آورد. تورم و آسیب به عضلات اسفنکتر می تواند افراد را به گوشت اضافه مقعدی دچار کنند.

گوشت اضافه مقعدی در بارداری

بارداری از دیگر عوامل بروز بيرون زدگي گوشت اضافه مقعدی زنان است که خانمها به آن دچار میشوند. فشاری که جنین به اعضای داخلی بدن از جمله رحم و روده های مادر وارد می کند می تواند سبب گوشت اضافه مقعد شود.

تشخیص گوشت اضافه مقعد چگونه انجام می شود؟

تشخیص دقیق و بررسی این عارضه توسط پزشک متخصص امکان پذیر خواهد بود؛ چرا که ممکن است علائمی که تجربه می کنید ناشی از دیگر بیماری های ناحیه نشیمنگاهی یا حتی بیماری های خطرناک تر بوده و نیازمند بررسی کامل تری داشته باشد. پزشک متخصص گوارش یا جراح عمومی بهترین گزینه هایی هستند که هنگام مشاهده علائم میتوانید مراجعه نمایید. پزشک با معاینه و مشاهده شدت بیماری آن را بررسی یا حتی ممکن است برخی آزمایش هایی چون کولونوسکوپی، آندوسکوپی یا … برای شما تجویز نماید.

درمان گوشت اضافی مقعد با لیزر

درمان گوشت اضافه مقعد با لیزر بهترین و کم خطر ترین روشهای درمان این عارضه به شمار می رود.
مقعد به دلیل داشتن عضلات پیچیده و عصب های فراوان بسیار حساس بوده و نیازمند یک روش درمانی مناسب و کم خطر است. لیزر تنها در یک جلسه و به طور کامل تمامی گوشت اضافه مقعد و کنار آن را از بین برده و نیازی به دوره نقاهت طولانی مدت نیست.
برخی از مزایای لیزر گوشت اضافه مقعد و از بین بردن زائده ها:

  • عدم آسیب رسانی به گوشت اطراف آن
  • عدم باقی ماندن جای اسکار و زخم
  • هزینه های بسیار ارزانتر نسبت به جراحی
  • بدون درد، خونریزی و حتی بیهوشی
  • عدم نیاز به دوره نقاهت طولانی
  • عدم عفونت و آبسه
  • عدم عود و بازگشت بیماری


نوشته شده توسط نیوشا غلامی در چهار شنبه 28 تير 1402




خون در مدفوع نشانه چیست

خون در مدفوع نشانه چیست؟

مشاهده خون در مدفوع هنگام اجابت مزاج می تواند سبب نگرانی بیماران شود. خون در مدفوع به گونه ای است که فرد بر روی مدفوع خون قرمز یا تیره رنگ مشاهده می کند.
دستگاه گوارش از دهان شروع شده و به مقعد منتهی می شود که وجود هرگونه مشکل در این دستگاه می تواند سبب وجود خون در مدفوع افراد شود. علاوه بر مشکلات گوارشی برخی بیماری هایی چون بواسیر، شقاق، سرطان یا مشکلات معده نیز می توانند زمینه ساز این عارضه شوند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم نمود.

علائم

اصلی ترین علائم خون در مدفوع، همان مشاهده خون هنگام اجابت مزاج یا بر روی مدفوع می باشد. اما نوع رنگ خون در مدفوع معمولا متغیر بوده و در همه افراد به یک صورت نخواهد بود. برای مثال زمانی که خون در مدفوع دارای رنگ روشن، یا لخته است که بر روی مدفع قرار گرفته است، نشان دهنده وجود بیماری هایی است که قسمت انتهایی راست روده را دچار خود کرده این بیماری ها شامل بواسیر، شقاق و فیستول می شوند.
همچنین مشاهده خون تیره رنگ که با مدفوع ترکیب شده، نشان دهنده مشکلات در قسمت ابتدایی دستگاه گوارش مانند معده یا روده کوچک است. عمده ترین علت تیره شدن رنگ خون این است که مدت زیادی درون بدن شما باقی مانده است.
از دیگر علائم مدفوع همراه خون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سوزش و خارش
  • درد
  • اسهال یا یبوست شدید
  • استفراغ
  • تب
  • تنگی نفس یا درد قفسه سینه
  • تپش قلب
  • کم خونی
  • ضعف، کوفتگی و خستگی بدن

علت خون در مدفوع

خون در مدفوع نشانه چیست؟ به طور کلی پی بردن به علت وجود خون در مدفوع باید توسط پزشک متخصص مشخص شود. چرا که همانطور که گفته شد دستگاه گوارش بسیار گسترده بوده و تشخیص آن را دشوار می سازد. برای مثال وجود خون روشن در مدفوع می تواند نشان دهنده بیماری هایی چون شقاق و بواسیر بوده که قسمت انتهایی راست روده را درگیر میکنند باشد؛ با این تفاوت که اگر خونریزی مقعدی یا گوارشی رخ داده، دارای رنگ تیره و مدفوع قیر مانند باشد، ناشی از عارضه ای جدی تر و بیماری دشوار تری است.

خونریزی مقعدی یا وجود خون در مدفوع به هر علتی که رخ دهد، نیازمند بررسی و معاینه پزشک متخصص بوده و عدم درمان ان سبب بروز مشکلاتی نظیر کم خونی و حاد شدن بیماری های مقعدی می گردد.

عکس خون در مدفوع
مشاهده عکس خون در مدفوع می تواند نشانگر انواع رنگ خون در مدفوع شخص بیمار باشد.

بواسیر یا هموروئید

بواسیر یا هموروئید نوعی بیماری ناحیه نشیمنگاهی و مقعد بوده که دارای انواع خارجی، داخلی و بواسیر خونی می باشد. این بیماری ناشی از متورم شدن عروق درون راست روده بود که بر اثر فشاری که توسط مدفوع سفت و به اصطلاح یبوست به آن وارد می شود، به وجود می آید. به طور کلی یکی از علائم بواسیر یا هموروئید، خونریزی هنگام اجابت مزاج بوده که افراد به آن دچار می شوند. این بیماری می تواند شدت پیدا کرده و درد، سوزش، برآمدگی، خارش و اختلال در فعالیت های روزانه را برای فرد به همراه بیاورد.

شقاق

شقاق یا فیشر نیز از دیگر بیماری های نشیمنگاهی است که با ترک یا چاک خوردگی مقعد همراه است. یبوست از اصلی ترین علتهای شقاق مقعدی بوده که بیماران آن را تجربه خواهند کرد. بنابراین وجود خون در مدفوع نشانه ای از وجود شقاق را در بیمار نشان می دهد. البته خون ناشی از شقاق معمولا به رنگ روشن بوده و بر روی دستمال کاغذی نیز برجای می ماند. عدم درمان شقاق مقعدی موجب بروز عوارضی چون خونریزی های پیاپی و خطر ابتلا به کم خونی را به همراه آورد.

فیستول

وجود بیماری به نام فیستول که سبب به وجود آمدن کانال یا مجرایی غیر طبیعی بین دو عضو بدن نیز می تواند از دیگر علت مدفوع خونی تلقی شود. این بیماری همانطور که گفته شد، سبب بروز مجرای باریک و عفونی بین دو عضو بدن شده و فرد را با عفونت شدید، درد، خارش، آبسه مقعدی، سوزش و حتی تب همراه می کند. همچنین وجود خود در مدفوع از علائم فیستول هستند که سریعا نیاز به درمان خواهد داشت.

مشکلات گوارشی

زخم معده معمولا زخمی است که در انتهای روده باریک رخ داده که معمولا ناشی از وجود باکتری یا مصرف برخی دارو های ضد التهابی پدید می آید. خون در مدفوع هنگامی که به بیماری زخم معده دچار هستید، یک عارضه طبیعی بوده که نیاز به درمان اساسی دارد.

سرطان

وجود سرطان و تومور های سرطانی در روده بزرگ از دیگر عوامل وجود خون در مدفوع بوده که افراد را دچار نگرانی می کنند. رشد تومور ها سبب آسیب زدن به رگ های خونی و حساس درون روده شده و این عارضه را به همراه می آورد.

خون در مدفوع ناشی از زخم مقعد

زخمهایی که به دلایل مختلف در ناحیه مقعد به وجود می آیند، از دیگر علتهای بروز خون در مدفوع بوده که این عارضه را برای فرد به وجود می آورد. زخم مقعد در اثر رابطه جنسی، بیماری های مقعدی یا ایجاد خراش در اثر سهل انگاری یا کشیده شدن ناخن نیز می توانند سبب وجود خون در مدفوع شوند.

خون در مدفوع کودکان

وجود خون در مدفوع کودکان معمولا بر اثر بیماری شقاق مقعدی به وجود آمده و کودکان را دچار این عارضه می نمایند. البته اسهال و یبوست نیز از دیگر عوامل به وجود آوردن این پدیده بوده که ممکن است مادران را به نگرانی دچار سازند.
البته عفونت، وجود باکتری، بیماری های گوارشی نیز در پدید آمدن این عارضه در کودکان نیز بی تاثیر نیستند.
کودکان به دلیل داشتن سیستم ایمنی ضعیف تر بیشتر از بزرگسالان نیاز به مراقبت داشته و والدین باید به آن توجه داشته باشد.
برخی از علائمی که کودکان هنگام مشاهده این عارضه در مدفوع آن را تجربه می کنند عبارت است از:

  • تب
  • سرگیجه
  • کم خونی
  • بی حالی و ضعف بدنی

خون در مدفوع چگونه تشخیص داده می شود؟

زمانی که فرد وجود هرگونه خون را بر روی مدفوع خود مشاهده نماید، نیازمند معاینه و تشخیص توسط پزشک را خواهد داشت. تشخیص پزشک معمولا به یکی از روشهای زیر و با استفاده از انجام آزمایش ها صورت می گیرد.
آندوسکوپی: آندوسکوپی به طور کلی یک روش تشخیص بیماری های گوارشی و راست روده ای است. در این روش پزشک با وارد کردن لوله ای باریک که به آن دوربین متصل است، درون روده را بررسی می کند تا عارضه های مشکوک را مشخص نماید.
کلونوسکوپی: کولونوسکوپی نیز از دیگر روشهای تشخیص و معاینه دقیق درون دستگاه گوارش می شود. این روش نیز مانند آندوسکوپی بوده و پزشک با وارد کردن لوله باریک و دارای دوربین آن را معاینه می کند. تفاوت کولونوسکوپی و آندوسکوپی در این مورد است که قابلیت نمونه برداری را هم دارد.
آنژیو گرافی: آنژیو گرافی با تزریق رنگی خاص به عروق خونی انجام می گیرد که در تصاویر سی تی اسکن محل نشت رنگ را از رگ نشان می دهد.

درمان خون در مدفوع

اولین مرحله درمان خون در مدفوع، تشخیص علت به وجود آمدن این بیماری توسط پزشک می باشد. با مراجعه به پزشک متخصص گوارش می توانید نسبت به درمان قطعی این بیماری اقدام نمایید.
چنانچه خون در مدفوع، ناشی از بیماری های زمینه ای باشد، در مرحله اول درمان بیماری ها صورت می گیرد. برای مثال شقاق، بواسیر، فیستول از بیماری هایی هستند که سبب وجود خون بر روی مدفوع می شوند و درمان آنها نیز با لیزر امکان پذیر می باشد.
دیگر بیماری هایی چون سرطان یا زخم معده نیز نیاز به درمان پیچیده و گستردگی تری داشته که توسط متخصص صورت میگیرد.
اما به طور کلی برخی راه ها که سبب تغییرات سبک زندگی و بهبود وضعیتی چون اسهال یا یبوست هستند نیز می توانند در بهبود این علائم موثر باشند.
برای مثال برخی از این راه ها عبارت اند از:

  • اصلاح رژیم غذایی و افزودن فیبر، سبزیجات و انواع پروبیتیک ها
  • نوشیدن مقدار آبی کافی
  • درمان یبوست و اسهال که سبب آسیب به روده می شوند
  • دوش آب گم و حمام نشیمنگاهی
  • پرهیز از مصرف غذاهایی تند و پر ادویه

https://clinicjarahi.ir/blood-stool/



نوشته شده توسط نیوشا غلامی در چهار شنبه 14 تير 1402





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by nyushagholami This Template By

خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش

منوی اصلی

گوارنوش " https://govarnosh.ir "

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش مي باشد.