خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش


آرشيو مطالب

فروردين 1403

شهريور 1402

تير 1402

خرداد 1402

ارديبهشت 1402

فروردين 1402

اسفند 1401

دی 1401

آذر 1401

مرداد 1401

تير 1401

خرداد 1401

اسفند 1400

بهمن 1400

دی 1400

آذر 1400

مهر 1400

شهريور 1400

تير 1400

خرداد 1400

ارديبهشت 1400

فروردين 1400

لینک دوستان

قالب وبلاگ

Nyusha gholami

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش و آدرس nyushagholami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
نیوشا غلامی

نويسندگان
درمان شقاق , فیستول , زگیل تناسلی , شقاق مقعدی , کیست مویی , بواسیر , دستگاه تصفیه آب , هموروئید خارجی , درمان بواسیر خارجی , زگیل دست , فیستول مقعدی , هموروئید , مقعد , زگیل , زگیل مقعد ,


درباره وبلاگ



گوارنوش " https://govarnosh.ir "

پیوند های روزانه

هرموکا

درمان زگیل تناسلی

بیوتی سان سنتر

کیست مویی چیست

فیستول چیست

درمان کیست مویی با لیزر

درمان زگیل مقعدی

کلینیک زارعی

کلینیک اچ پی وی

ایران کلینیک

حمل خرده بار از چین

حمل و سفارش از چین به ایران

فروش جلو پنجره لیفان

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

هزینه درمان شقاق چقدره؟

چه کسانی بیشتر در معرض ابتلا به زخم مقعدی یا فیشر هستند؟

رکتوم چیست و کجاست؟ + بهترین جراح رکتوم در تهران

هزینه درمان فیستول با لیزر چقدر است؟

درمان گوشت اضافه مقعد با لیزر

خون در مدفوع نشانه چیست

نحوه درمان زگیل تناسلی زنان و مردان

اگر شقاق درمان نشود؟

درمان علائم کیست مویی و روشهای جراحی

علائم زگیل تناسلی در مردان

علائم شقاق یا فیشر مقعدی چیست؟

شکل شقاق حاد و مزمن

آیا فیستول رکتوواژینال نشانه ای از سرطان است؟

علائم فیستول مقعد و شباهت آن با سرطان

بهترین روش درمان شقاق مقعدی

جلوگیری از ابتلا به زگیل چگونه است؟

سایر راههای درمان فیستول با جراحی

نحوه استفاده از پماد هیدروکورتیزون چگونه است؟

نحوه تشخیص زگیل مقعد چگونه است؟

درمان تنگی مقعد + علت و علائم تنگ شدن مقعد

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






دستگاه تصفیه آب؛ قیمت خرید،کاربرد و نحوه کار

مروزه همزمان با رشد روز افزون جمعیت، آلودگی انسانی و صنعتی افزایش یافته و موجب کاهش کیفیت آب آشامیدنی حتی در مناطقی که دارای آب سالم و گوار بوده اند، شده است. افزایش آلودگی موجب نفوذ نیترات به فاضلاب های انسانی و بالارفتن آلودگی بسیاری از منابع آبی و لایه های مختلف خاک می‌گردد. در حال حاضر برای سالم‌سازی آب ها از دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه کننده آب صنعتی یا نیمه صنعتی استفاده می‌کنند. در این مقاله اطلاعاتی در مورد دستگاه تصفیه آب، فیلتر تصفیه آب، کاربرد و نحوه عملکرد آن در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

مطلب کامل : گوارنوش

 

دستگاه تصفیه آب چیست‌؟دستگاه

دستگاه تصفیه آب به سیستم هایی اطلاق می گردد که با بهره گیری از بهترین روش‌های تصفیه، به جداسازی ذرات معلق، آلودگی ها و آلاینده های شیمیایی می‌پردازد. در واقع به هر نوع سیستمی که هر مقدار از این ذرات و آلودگی‌های موجود در آب را حدف نماید، دستگاه تصفیه آب گفته می‌شود. عمل تصفیه آب، توسط سیستم های کوچک خانگی و همچنین سیستم هایی با ابعاد بزرگ‌تر همانند دستگاه های صنعتی و تصفیه خانه های آب شهری، انجام می‌گیرد. اگر اطلاعات کاملی در این زمینه‌ی تصفیه آب ندارید، ابتدا مقاله چرا آب تصفیه شده را مطالعه کنید.

دستگاه تصفیه آب

کاربرد دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب در ابعاد و اشکال مختلف و متفاوتی تولید و عرضه می شود. این دستگاه ها علاوه بر حذف همه ناخالصی های موجود در آب توسط فیلتر های تصفیه، تمام مواد معدنی و مفید را از آب حذف می کنند.

این کار به دو روش صورت می گیرد:

  • روش اسمز معکوس Reverse Osmosis
  • روش تقطیر

اسمز معکوس شبیه به یک فیلتر عمل می‌کند. به این صورت که بجای استفاده از محیطی برای جذب آلودگی، تمامی ذرات آب را توسط یک غشای نیمه تراوا (توسط فیلتر ممبران “membrane” به معنای “غشاء”) حذف می‌کند.

در روش تقطیر، آب را به نقطه جوش می رسانند تا آب تبخیر شود سپس بخار حاصل از تبخیر را حبس می‌کنند. بخار حاصل شده، به عنوان آب تصفیه شده و خالص نگهداری می‌شود.

آب قابل شرب

آب های تصفیه شده به این دو روش عاری از مواد معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، k، کلرید، منیزیم، مس، روی، کروم، آهن و غیره هستند در صورتی سازمان بهداشت جهانی گزارش کرده است که؛ “آب آشامیدنی بایددارای حداقل مواد معدنی مورئ نیاز بدن انسان باشد” چرا که برای سلامت انسان بسیار ضروری می‌باشند.

حال با نوشیدن آب عاری از مواد معدنی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اول اینکه این گونه آب ها اسیدتر هستند و در صورت مصرف ماده اسیدی، بدن شما مجبور می شود که از مواد معدنی موجود در دندان و استخوان های شما تغذیه کند تا زمینه تشکیل بی کربنات فراهم شود و این اسید در داخل بدن خنثی شود. هنگامی که مایعات اسیدی موجود در بدن شما به نسبت مایعات قلیایی بیشتر باشد، رادیکال های آزاد بیشتر ی تولید می شوند که خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهند چرا که سلول های سرطانی در محیط های اسیدی تر تولید و رشد پیدا می کنند.

دستگاه تصفیه آب

نحوه کار دستگاه تصفیه آب

همانطور که می دانید آب به دلیل داشتن ساختار مولکولی به هنگام گردش و چرخش در طبیعت (چرخه آب) بسیار از مواد مضر را در خود حل می کند. هنگامی که آب وارد سیستم‌های تصفیه آب شهری می‌شوند، بخش عظیمی از این آلودگی ها و ناخالصی ها از آب حذف می‌شود. اما تمامی این مواد از آب حذف نشده و در طول مسیر خود به دلایل مختلف از جمله سیستم های لوله کشی قدیمی و زنگ زده مقداری ناخالصی به خود جذب می کند. برای رفع این آلودگی ها که گاهی خاصیت اسیدی آب را افزایش می‌دهند باید از دستگاه های آب شیرین کن استفاده کرد. دستگاه های آب شیرین کن انواع مختلف با کاربرد‌های متفاوت دارند که معمولترین آن‌ها دستگاه تصفیه آب خانگی است.

این دستگاه انواع مختلفی دارد که معروف ترین و پرکاربردترین آن ها، دستگاههای آب شیرین کن با روش اسمز معکوس RO می‌باشد. برای آگاهی از نحوه کار و عملکرد دستگاه تصفیه آب ابتدا می‌بایست از عملکرد تک تک فیلترهای این دستگاه را مطلع شویم. البته با توجه به اینکه هر کدام از دستگاه‌های آب شیرین کن طی ۴ الی ۶ مرحله آب را تصفیه می‌کنند، تعداد فیلتر های هر دستگاه متفاوت است. در این مقاله تمامی قطعات و مراحل یک دستگاه را شرح می‌دهیم.



:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه آب, گوارنوش,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در یک شنبه 22 فروردين 1400




عکس گوشت اضافه و زائده مقعدی، علت و روش های درمان

گوشت اضافه مقعدی که به آن زائده مقعدی نیز گفته می شود، یکی از عارضه های رایجی است که ممکن است برای تمام افراد از سنین خردسال تا کهنسال به وجود بیاید. افراد معمولا زمانی که خود را لمس میکنند، متوجه این زائده می شوند. گوشت اضافه در مقعد معمولا با روشهای درمانی به راحتی برطرف می شود. این زائده های گوشتی اکثرا بی خطر بوده و سرطانی نیستند. ولی ممکن است نشانه ای از یک بیماری نشیمنگاهی مانند بواسیر (هموروئید)، شقاق، فیستول و… باشند. در ادامه این عارضه را از هر نظر بررسی می کنیم.

دلیل و علت گوشت اضافه مقعدی

پوست مقعد نسبت به دیگر قسمت های بدن حساس تر بوده و به دلیل شل بودن و افتادگی آسیب پذیر تر است. در نتیجه ممکن است به دنبال یبوست افراد این عارضه را تجربه کنند.  ولی به طور کلی دلایل مختلفی در پیش آمدن گوشت اضافه مقعدی نقش دارند. مانند:

علت بوجود آمدن زائده مقعدی

شقاق یا فیشر (زخم مقعدی)

شقاق یا فیشر یکی از بیماریهای رایج نشیمنگاهی است. این بیماری به دلیل وارد شدن فشار به دریچه مقعد و یبوست مزمن در داخل کانال رکتوم یا خارج از آن به وجود می آید. زمانی که فرد برای درمان آن از روشهای پزشکی اقدام نکند، زخم خود به خود جوش خورده و زائده ای به شکل گوشت اضافه از آن بیرون می زند. این تکه گوشت کوچک در صورت عدم درمان، در ناحیه مقعد باقی می ماند. خارش، سوزش و خونریزی در اثر خاریدن زخم، از علائم شایع شقاق هستند.

بواسیر یا هموروئید

بواسیر و گوشت اضافه مقعدی دو نمونه از عارضه هایی هستند که به طور مکرر با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. زیرا بواسیر (هموروئید) نیز به صورت برجسته در داخل یا خارج از کانال رکتوم بر اثر ملتهب شدن سیاهرگ ها به وجود می آید. به همین دلیل زمانی که فرد آن را لمس می کند، ممکن است با زائده مقعدی اشتباه بگیرد. در صورتی که علائم هر یک از این دو عارضه را بدانید، دیگر این اتفاق نمی افتد.

رابطه مقعدی

رابطه از پشت عوارض بسیاری به همراه دارد که به وجود آمدن گوشت اضافه در مقعد یکی از آنها می باشد. اگر این کار به صورت مکرر انجام شود، عضلات اسفنکتر مقعد و کانال رکتوم آسیب دیده و فرد دچار بی اختیاری در دفع می شود. رابطه مقعدی به غیر از احتمال ابتلا به گوشت اضافه، ابتلا به بواسیر را نیز افزایش می دهد.

زگیل تناسلی مقعدی

زگیل تناسلی یکی دیگر از بیماریهای نشیمنگاهی و رایج بین افرادی است که دارای شرکای جنسی متعددی هستند. این زگیل ها، زائده های کوچکی هستند که در اطراف و کانال مقعد، واژن و آلت تناسلی مردان رشد می کنند. این زائده های کوچک بعضا با زائده مقعدی به اشتباه گرفته می شوند و فرد نیاز به معاینه پزشک دارد.

بارداری

زنان باردار نسبت به دیگر افراد، بیشتر مستعد ابتلا به بیماریهای نشیمنگاهی هستند. طبق آمار بیش از نیمی از زنان حامله به طور شایع در دوران بارداری  به بواسیر، شقاق یا یبوست مبتلا می شوند. زخم ناشی از این بیماری های معمولا منجر به ایجاد گوشت اضافه در ناحیه مقعدی می شود.

اسهال

همانطور که میدانید، مدفوع انسان دارای ماهیت اسیدی بوده و هنگامی که یک فرد دچار اسهال می شود، دفع رقیقی دارد. به دلیل حساس شدن پوست در نتیجه فرد دچار سوزش یا زخم در نشیمنگاه می شود که در موارد مزمن زائده ای اضافی در آن قسمت ایجاد می شود.

بیماری کرون

کرون یکی از بیماریهای التهابی روده می باشد که مربوط به دستگاه گوارش بوده و اغلب بدون دلیل خاصی به وجود می آید. از عوارض بیماری کرون می توان به یبوست و اسهال اشاره کرد. همانطور که پیشتر ذکر کردیم این دو عارضه از دلایل ایجاد زائده گوشتی در مقعد هستند.

جهت خواندن ادامه مطلب گوشت اضافه مقعدی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: گوشت اضافه مقعدی, زائده مقعدی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در شنبه 21 فروردين 1400




واژن زنان یا فرج (مهبل) چیست و چه ساختاری دارد؟

واژن یک کانال عضلانی است که با غشاهای اعصاب و مخاط پوشانده شده است. از جمله رحم و دهانه رحم را به قسمت خارج بدن متصل می کند، دوره های پریود (قاعدگی) ، مقاربت و زایمان از طریق واژن اتفاق می افتند. معمولاً هنگامی که افراد در مورد واژن صحبت می کنند، منظورشان ولو یا همان فرج است، که قسمت خارجی دستگاه تناسلی زنان می باشد. فرج از قسمت های زیر تشکیل می شود:

  • لابیا
  • دهانه واژن
  • کلیتور
  • مجرای ادرار

بخش های مختلف واژن و وظیفه آن

طبق گزارش مجله خبری healthline ؛ مانند هر عضو دیگری در بدن، واژن نیز از اعضا یا بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام عملکرد منحصر بفرد خود را دارند. در ادامه به بررسی کامل آنها و وظیفه شان می پردازیم:

مشخصات واژن خوب

دهانه یا دهلیز واژن

دهلیز واژن یا داخل رحم بخشی از دهانه واژن است که بین مجرای ادرار و مقعد قرار دارد. خون قاعدگی از این قسمت خارج می شود. همچنین مقاربت جنسی، زایمان و تولد نوزاد از کارایی های دیگر دهلیز واژن است. 

دیواره واژن

دیواره واژن از عضله ای پوشانده شده که غشای مخاطی آن، مشابه بافت دهان است. این دیواره حاوی لایه هایی با بافت کشسانی است. سطح دیواره همچنین حاوی بافت طویلی به نام روگا است که باعث می شود مهبل در هنگام رابطه جنسی یا زایمان گسترش یابد.

بافتهای دیواره واژن در طول چرخه قاعدگی دچار تغییرات هورمونی می شوند. سلولهای موجود در لایه خارجی بافت گلیکوژن را ذخیره می کنند. در طی تخمک گذاری ، این لایه ریخته شده و گلیکوژن توسط باکتری ها تجزیه می شود.

پرده بکارت

پرده بکارت یا هایمن یک غشای نازک است که دهانه واژن را احاطه کرده است. اگرچه شکل و اندازه های آن متفاوت است، اما شکل اکثر آنها هلالی و مانند نیمه ماه است. این حفره باعث می شود خون قاعدگی از واژن خارج شود.

هنگامی که کسی برای اولین بار مقاربت می کند یا چیزی را به واژن وارد می کند، ممکن است هایمن پاره شود. این اتفاق ممکن است در حین ورزش شدید هم بیفتد.

منبع مقاله واژن کلینیک زارعی



:: برچسب‌ها: واژن, آلت تناسلی زنان, واژن چیست,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در شنبه 21 فروردين 1400




درمان زگیل تناسلی : علائم، دلایل و راههای انتقال

زگیل تناسلی که در انگلیسی با اصطلاح Genital Warts نام برده می شود، یکی از رایج ترین بیماری های جنسی می باشد که امروزه در مردان و زنان به طور شایع دیده می شود. همچنین انتخاب بهترین روش درمان زگیل تناسلی از دغدغه های اصلی این بیماران می باشد که در ادامه به بررسی کامل آنها می پردازیم. در ابتدا لازم است نکات زیر را بدانید:

  1. عامل زگیل تناسلی، ویروس اچ پی وی (HPV) است.
  2. زگیل تناسلی هم زنان و هم مردان را مبتلا می کند، اما برای زنان عوارض خطرناک تری دارد.
  3. درمان زگیل تناسلی امکان پذیر است، اما ممکن است مجدداً عود کند، مگر اینکه ریشه ویروس و بیماری بصورت کامل درمان شود.

زگیل تناسلی چیست ؟

زگیل تناسلی بافتی نرم و برجسته است که بر روی ناحیه تناسلی ظاهر می شود. این بیماری از طریق ارتباط جنسی منتقل میشود و نوع خاصی از ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) می باشد. زگیل تناسلی ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود.

ویروس HPV شایع ترین نوع بیماری های آمیزشی یا جنسی می باشد. مردان و زنانی که روابط جنسی بیشتری دارند، بیشتر از سایرین در معرض آلودگی به ویروس اچ پی وی HPV یا زگیل های تناسلی هستند. بیماری HPV برای زنان خطرناک تر است زیرا برخی از انواع HPV می توانند سرطان دهانه رحم یا واژن را ایجاد کنند.

آیا زگیل تناسلی واگیر دار است؟

یکی از سوالاتی که به طور شایع مطرح است این موضوع می باشد که آیا زگیل تناسلی واگیر دار است؟ در پاسخ باید گفت که بله. این زائده ها از طریق تماس با فردی که دارای این ویروس می باشد، قابل انتقال است. همچنین ویروس ناشی از این عارضه به همراه انتقال خود زگیل ها از طریق ارتباط دهانی وجود دارد. اما طبق تحقیقات پزشکی امکان انتقال آن از طریق دستشویی ها وجود ندارد.

علائم زگیل تناسلی

زگیل تناسلی از طریق روابط جنسی، دهانی، واژن و مقعد منتقل می شود. معمولاً از زمان انتقال ویروس تا ایجاد زگیل چندین هفته تا چندین ماه فاصله است. زگیل تناسلی همیشه با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست، زیرا ممکن است این زگیل ها بسیار کوچک و به رنگ پوست یا کمی تیره تر باشند. همچنین ممکن است زائده های ایجاد شده شبیه گل کلم، صاف یا کمی زبر و حساس به لمس باشند. این بافت ها ممکن است به شکل یک خوشه زگیل یا فقط یک زگیل تنها ظاهر شوند.

منبع مقاله درمان زگیل تناسلیhttps://hpvdarman.com/%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/



:: برچسب‌ها: درمان زگیل تناسلی, درمان زگیل,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در شنبه 21 فروردين 1400




درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر به صورت سرپایی در کمتر از نیم ساعت!

بسیاری از افراد هنگامی که برای اولین بار با بیماری بواسیر مواجه می شوند از بیان بیماری خود حتی نزد پزشک خجالت می کشند و بر این باورند که بیماری آنها خود به خود درمان خواهد شد. در حالی که تا به امروز هیچ کدام از موارد این بیماری خود به خود درمان نشده است و درمان هموروئید به رسیدگی های پزشکی نیاز دارد در غیر این صورت با تکرار علائم و نشانه های آن هموروئید وارد مراحل پیشرفته تری می شود و این می تواند درمان بواسیر را به مراتب مشکل تر و سخت تر کند. اما راه حل قطعی چیست؟ آیا می دانید درمان قطعی و فوری بواسیر کدام است؟

نگاهی گذرا به روش های درمان بهتر مشخص می کند که دنیای پزشکی چه راه حلی برای این مشکل در نظر گرفته است و کدام روش درمانی از همه بهتر و موثر تر است.

برای لیزر بواسیر یا هموروئید در تهران کجا مراجعه کنیم؟

درمان بواسیر با لیزر

با پیشرفت هایی که در دنیای پزشکی صورت گرفته است متخصصان توانستند جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی درمان بواسیر مثل عمل جراحی کشف کنند.

روشی ایمن، بی خطر و غیر تهاجمی با تکنولوژی فوق العاده بالا به نام لیزر درمانی.

درمان بواسیر با لیزر روشی بی خطر و کاملا بدون عارضه است که برای درمان انواع بیماری های مقعدی از جمله بواسیر می توان از آن استفاده کرد.

روش لیزر درمانی می تواند انواع مختلف هموروئید داخلی و خارجی را به طور قطعی و با کمترین امکان بازگشت مجدد تحت درمان قرار داد و بدین ترتیب شاهد یک درمان موفق و کاملا موفقیت آمیز در این زمینه بود.

در روش درمان بواسیر با لیزر با کمک تاباندن اشعه ی لیزر بر روی بافت های آسیب دیده انجام می پذیرد. قدرت اشعه ی لیزر می تواند بدون کوچکترین آسیبی به بافت های سالم همجوار به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک کند و با تبخیر بافت های آسیب دیده و مسدود سازی عروق خونی توسط گرمای اشعه ی لیزر، هموروئید در کوتاه ترین زمان ممکن بدون خونریزی و درد پایان می یابد.

بهترین پزشک متخصص درمان بواسیر در تهران کیست؟

هزینه ی درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر

بحث هزینه های درمان همیشه از امور مهم و اساسی در پروسه های درمانی بیماری ها محسوب می شود و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه اهمیت آن به وضوح مشخص است.

شاید برای افرادی که روش لیزر درمانی را برای درمان خود  در نظر گرفته اند سوال مهم هزینه ی انجام آن باشد. در رابطه با هزینه ی درمان بواسیر با لیزر باید بگوییم که قطعا از انجام عمل جراحی و بستری در بیمارستان مقرون به صرفه تر است اما تعیین قیمت دقیق آن قبل از انجام معاینه ی هموروئید و ارزیابی نوع آن امکان پذیر نیست.

سایر گزینه های درمان بواسیر بدون جراحی

بسیاری از بیماران برای رهایی از عوارض جراحی بواسیر یا هموروئید به دنبال روشهای درمان بدون عمل جراحی هستند. با این وجود که لیزر بهترین راه درمان بواسیر خارجی و داخلی می باشد، ولی در اینجا نگاهی کوتاه به سایر روشهای درمان بدون جراحی نیز می اندازیم.

درمان با رابربند

یکی از روشهایی که برای درمان این عارضه استفاده می شده است، استفاده از حلقه های پلاستیکی به نام رابربند می باشد. پزشک با انداختن این حلقه به دور توده بواسیری خون رسانی به آن را قطع می کند و این توده پس از سیاه شدن می افتد. این روش معمولا با درد زیادی همراه است.

اسکلروتراپی

یکی از روشهای قدیمی برای درمان هموروئید اسکلروتراپی می باشد. که باعث کاهش التهاب و کمک به بهبود سریع بیماری می شود. اسکلروتراپی تزریق نوعی ماده مخصوص در این رگ های خونی و ملتهب است که منجر به کوچکتر شدن آنها می شود. این روش بصورت سرپایی در کلینیک پزشک انجام می شود و معمولا درد یا ناراحتی به همراه ندارد.

لیزر هموروئید کلینیک زارعی



:: برچسب‌ها: لیزر بواسیر,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در پنج شنبه 19 فروردين 1400




صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by nyushagholami This Template By

خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش

منوی اصلی

گوارنوش " https://govarnosh.ir "

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش مي باشد.