خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش


آرشيو مطالب

فروردين 1403

شهريور 1402

تير 1402

خرداد 1402

ارديبهشت 1402

فروردين 1402

اسفند 1401

دی 1401

آذر 1401

مرداد 1401

تير 1401

خرداد 1401

اسفند 1400

بهمن 1400

دی 1400

آذر 1400

مهر 1400

شهريور 1400

تير 1400

خرداد 1400

ارديبهشت 1400

فروردين 1400

لینک دوستان

قالب وبلاگ

Nyusha gholami

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش و آدرس nyushagholami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
نیوشا غلامی

نويسندگان
درمان شقاق , فیستول , زگیل تناسلی , شقاق مقعدی , کیست مویی , بواسیر , دستگاه تصفیه آب , هموروئید خارجی , درمان بواسیر خارجی , زگیل دست , فیستول مقعدی , هموروئید , مقعد , زگیل , زگیل مقعد ,


درباره وبلاگ



گوارنوش " https://govarnosh.ir "

پیوند های روزانه

هرموکا

درمان زگیل تناسلی

بیوتی سان سنتر

کیست مویی چیست

فیستول چیست

درمان کیست مویی با لیزر

درمان زگیل مقعدی

کلینیک زارعی

کلینیک اچ پی وی

ایران کلینیک

حمل خرده بار از چین

حمل و سفارش از چین به ایران

فروش جلو پنجره لیفان

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

هزینه درمان شقاق چقدره؟

چه کسانی بیشتر در معرض ابتلا به زخم مقعدی یا فیشر هستند؟

رکتوم چیست و کجاست؟ + بهترین جراح رکتوم در تهران

هزینه درمان فیستول با لیزر چقدر است؟

درمان گوشت اضافه مقعد با لیزر

خون در مدفوع نشانه چیست

نحوه درمان زگیل تناسلی زنان و مردان

اگر شقاق درمان نشود؟

درمان علائم کیست مویی و روشهای جراحی

علائم زگیل تناسلی در مردان

علائم شقاق یا فیشر مقعدی چیست؟

شکل شقاق حاد و مزمن

آیا فیستول رکتوواژینال نشانه ای از سرطان است؟

علائم فیستول مقعد و شباهت آن با سرطان

بهترین روش درمان شقاق مقعدی

جلوگیری از ابتلا به زگیل چگونه است؟

سایر راههای درمان فیستول با جراحی

نحوه استفاده از پماد هیدروکورتیزون چگونه است؟

نحوه تشخیص زگیل مقعد چگونه است؟

درمان تنگی مقعد + علت و علائم تنگ شدن مقعد

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






ویروس اچ پی وی HPV یا پاپیلوم انسانی؛ تشخیص، علائم و پیشگیری

ویروس اچ پی وی یا پاپیلومای انسانی (HPV) ویروسی است که از طریق تماس پوست با پوست و روابط جنسی منتقل می شود. بیش از 100 نوع ویروس HPV وجود دارد که از طریق تماس جنسی قابل انتقال است و می تواند بر اندام تناسلی، دهان و گلو تاثیر بگذارد. به همین ترتیب اچ پی وی شایع ترین بیماری روابط جنسی است. اغلب افرادی که روابط جنسی زیادی دارند نوعی از آن را دریافت می کنند. در برخی از موارد عفونت HPV تناسلی ممکن است باعث ایجاد مشکلات سلامتی شود. با این حال، برخی از انواع اچ پی وی می توانند منجر به ایجاد زگیل تناسلی و حتی سرطان دهانه رحم، مقعد و گلو شود.
ویروسی که عامل عفونت HPV است، از طریق تماس پوست با پوست انتقال می یابد. اکثر افراد از طریق تماس جنسی مستقیم، از جمله واژینال، مقعد و رابطه جنسی دهانی، این عفونت را دریافت می کنند. بسیاری از افراد مبتلا به ویروس اچ پی وی هستند و از آن اطلاعی ندارند، این به معنی است که شما می توانید این ویروس را حتی از فردی که هیچ علائمی ندارد، نیز دریافت کنید.
در موارد نادر، مادرانی که اچ پی وی دارند می توانند ویروس را در حین زایمان به نوزاد انتقال دهند. که در این صورت نوزاد به بیماری به نام پاپیلوماتوز تنفسی مبتلا می شودَ ، در این بیماری زگیل های مربوط به ویروس HPV درون گلو یا راه هوایی ایجاد می شوند.

علائم ویروس اچ پی وی

اغلب ویروس اچ پی وی علائم قابل مشاهده ای ندارد. برخی از انواع این ویروس حتی بعد از 2 سال از ورود آن به بدن هیچ علامت و نشانه خاصی را به همراه ندارند و این یعنی ممکن است فرد آن را بدون اطلاع به بدن شریک خود انتقال داده باشد. اما در هر صورت این ویروس، می تواند مشکلات جدی مانند زگیل های تناسلی و زگیل در گلو (شناخته شده به عنوان پاپیلوماتوز مجدد تنفسی) و … را به همراه داشته باشد. همچنین عفونت HPV عامل سرطان دهانه رحم و سایر سرطان های تناسلی، سر، گردن و گلو شناخته می شود.

البته انواع دیگری از HPV که موجب زگیل می شوند،از انواع سرطانی آن متفاوت است. بنابراین، داشتن زگیل های تناسلی ناشی از ویروس HPV به این معنی نیست که شما سرطان دارید. سرطان های ناشی از این ویروس اغلب تا زمان پیشرفت علائمی را ایجاد نمی کنند و تنها راهکار تشخیص غربالگری منظم است، غربالگری می تواند به تشخیص مشکلات بهداشتی مرتبط با HPV کمک کند و شانس بقا را افزایش دهد.

علائم ویروس اچ پی وی HPV در مردان

بسیاری از مردان مبتلا به ویروس HPV هیچ علائمی ندارند، اگر چه برخی از آنها مبتلا به زگیل های تناسلی می شوند. پس اگر ضایعات غیر معمولی بر روی آلت تناسلی مردانه، اسکروتوم (کیسه بیضه ) یا مقعد مشاهده کردید، به پزشک مراجعه نمایید.

برخی از سويه های ویروس HPV می توانند سرطان های آلت تناسلی، مقعد و گلو را در مردان ایجاد کنند. برخی از مردان بیشتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به سرطان های مرتبط با HPV هستند، مثل مردانی که با مردان دیگر رابطه جنسی برقرار می کنند و یا مردانی که سیستم ایمنی ضعیف تری دارند.

مطالب بیشتر درباره بیماری زگیل تناسلی در https://hpvdarman.com/



:: برچسب‌ها: ویروس hpv,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در چهار شنبه 12 خرداد 1400




درمان هموروئید خارجی ( ترومبوزه ) و پیشگیری از ابتلا به بواسیر خارجی

در انتهای روده بزرگ و مقعد همه افراد بالشتک های هموروئیدی قرار دارند. ولی در صورتی که بالشتک های هموروئیدی آسیب ببینند، متورم شده و بیماری بواسیر رخ میدهد. این عارضه می تواند باعث خارش و سوزش و ناراحتی به هنگام دفع مدفوع شود. اما هموروئید ترومبوزه زمانی اتفاق می افتد که هموروئید داخلی یا خارجی با لخته های خون پر شود.

بواسیر یا هموروئید ترومبوزه

بواسیر با هموروئید همان عروق خونی متورم یا واریسی در ناحیه مقعد است، که در اثر اعمال فشار بیش از اندازه ایجاد می شود. در صورتی که بر روی این عروق بیرون زده از مقعد فشار وارد شود، درون آنها خون تجمع کرده، و اصطلاحاً هموروئید ترومبوزه روی می دهد. یا به بیانی دیگر در صورتی که درون هموروئید، لخته خون ایجاد شود، فتق ترومبوز روی می دهد. این وضعیت خطرناک نیست اما می تواند به شدت دردناک باشد.

علائم بواسیر یا هموروئید خارجی و ترومبوزه

این عارضه از ابتدا به شکل ترومبوزه نبوده و به مرور زمان و عدم توجه برای مراجعه به درمان دردناک می شود. نشانه های آن در ادامه آورده شده اند تا به طور کامل با آنها آشنا شوید:

  • خارش در اطراف ناحیه مقعد
  • خونریزی همراه با حرکت روده ای
  • تورم و یا بیرون زدگی بافت اطراف مقعد
  • درد در نواحی اطراف بافت هموروئیدی

هموروئید خارجی ترومبوزه می تواند آلوده شده و در آن عفونت تجمع نماید که در این صورت آبسه رخ داده و همراه با علائمی مانند تب ظاهر می شود.

جهت مشاهده عکس هموروئید خارجی کلیک کنید.

علل بواسیر یا هموروئید خارجی و ترومبوزه

هموروئید ترومبوزه ناشی از افزایش فشار وارده بر روی عروق داخلی رکتوم ایجاد می شود، این افزایش فشار ناشی از عوامل زیر ایجاد می شود:

  • یبوست
  • اسهال
  • حرکات روده نامنظم
  • حاملگی
  •  زایمان طبیعی سخت
  • کهولت سن
  • نشستن برای مدت زمان طولانی (مسافرت با قطار یا هواپیما)

پزشکان به طور دقیق نمی دانند چرا برخی افراد دچار لخته های خون یا همان ترومبوزه می شوند.

منبع



:: برچسب‌ها: هموروئید خارجی, درمان بواسیر خارجی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در چهار شنبه 5 خرداد 1400




شرایط بیمه برای هزینه عمل کیست مویی با لیزر و جراحی – سال ۱۴۰۰

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که به کیست مویی یا همان سینوس پیلونیدال دچار شدید و تصمیم اقدام به درمان گرفتید، حتما یکی از مواردی که در قدم اول به دنبال آن هستید، هزینه عمل کیست مویی است. چند نمونه از سوال های دیگری که معمولا در ذهن افراد شکل می گیرد این است که :

  • آیا کیست مویی را با لیزر درمان کنم بهتر است یا عمل جراحی؟
  •  چه تفاوتی بین قیمت این دو روش درمان وجود دارد؟ 
  • آیا بیمه تامین اجتماعی یا تکمیلی هزینه درمان کیست مویی را تقبل می کنند؟

در این مطلب تصمیم داریم به تمام سوالات بالا که از موارد اصلی در ارتباط با عمل جراحی یا لیزر است، پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید.

هزینه عمل چگونه محاسبه می شود؟

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال یک توده پر شده از چربی، موهای برگشته به داخل بدن، عفونت و یا پوست های مرده است که در شکاف بالای باسن (دنبالچه) تشکیل می شود. از آنجایی که درمان کیست مویی با روشهای دارویی یا خانگی جواب نمی دهد، پزشکان از روش های تهاجمی برای درمان آن استفاده میکنند. 

روش های تهاجمی که شامل لیزر و عمل جراحی هستند، هر کدام شرایط و هزینه های مربوط به خود را دارند. ولی در کل می توان گفت هدف از درمان این بیماری ریشه کن کردن توده و از بین بردن عفونت است. عمل با لیزر از این حسن برخوردار است که هیچگونه زخمی بر جا نمی گذارد. از مزیت های دیگر آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان قطعی عفونت و کیست
  • عمل به صورت سرپایی (در کلینیک)
  • زمان درمان حدود کمتر از یک ساعت
  • احتمال عود نزدیک به صفر
  • ترمیم زخم پس از درمان بدون آوردن گوشت اضافه 

تمام این موارد باعث شده اند تا بیماران درمان با لیزر را به جای جراحی ترجیح دهند. به جرات میتوان گفت که عمل کیست مویی با لیزر نسبت به جراحی هزینه های کمتری دارد و به گونه ای به صرفه تر است. اما از آنجا که به چند مورد بستگی دارد، نمی توان هزینه دقیق آن را محاسبه کرد:

  1. عمق کیست و میزان عفونت
  2. تعداد کیست های تشکیل شده
  3. شرایط و سابقه پزشکی بیمار
  4. کلینیک مورد نظر
  5. دستمزد پزشک متخصص

منبع: هزینه عمل کیست مویی | ایران کلینیک

 



:: برچسب‌ها: هزینه عمل کیست مویی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در سه شنبه 4 خرداد 1400




درمان بواسیر (هموروئید) با لیزر، سریع و قطعی بدون عمل جراحی

بواسیر یا هموروئید چیست

بواسیر یا هموروئید (Hemorrhoid) عارضه ای است که در دسته بیماری های ناحیه حساس نشیمنگاهی قرار دارد به همین دلیل بیشتر افرادی که به آن مبتلا می شوند از بیان مشکل خود دچار ترس و یا خجالت می شوند. اما باید بدانید که اکثر افراد برای یک بار هم که شده این بیماری را تجربه کرده اند. برخلاف تصور رایجی که وجود دارد بواسیر پیر و جوان نمی شناسد و نمی توان گفت که فقط افراد میانسال یا پیر گرفتار این عارضه می شوند. اما در پاسخ به این سوال که بواسیر یا هموروئید چیست؟ باید بگوییم که این بیماری در اطراف ناحیه مقعد ایجاد می شود. رگ های خونی که در این ناحیه وجود دارد در اثر عوامل مختلفی مثل زور زدن، بارداری، اضافه وزن، یبوست و … دچار پارگی و یا کشیدگی می شوند. با افزایش فشار، خون داخل مویرگ های مقعد حبس می شود و در نتیجه رگ هه و عروق خونی باد کرده و دچار التهاب می شوند که در این حالت بواسیر یا هموروئید ایجاد می شود.

اگر رگهای داخلی مقعد متورم و کشیده شوند بواسیر داخلی رخ می دهد. به دلیل اینکه گیرنده های عصبی درد در ناحیه داخلی مقعد کمتر است این نوع بواسیر معمولاً بدون درد و با خونریزی همراه است. اما اگر فشار و کشیدگی ادامه پیدا کند بالشتک های هموروئیدی به بیرون از مقعد کشیده می شوند و کم کم به بواسیر خارجی تبدیل می شود. بواسیر داخلی خود به ۴ درجه تقسیم می شود که شدیدترین نوع آن درجه ۴ می باشد که همیشه بیرون از مقعد می ماند و با فشار دست هم به داخل باز نمی گردد.

در بواسیر خارجی فشار و کشش رگهای خارجی مقعد باعث این بیماری می شود که همراه با ایجاد توده و برجستگی هایی در اطراف و زیر پوست مقعد می باشد. این توده ها و بالشتک های پرخون بسیار متورم و دردناک می باشند و باعث می شود که بیمار هنگام دفع، درد بیشتری داشته باشد. در نتیجه یکی از نشانه های بیماری بواسیر خارجی توده و برآمدگی های گوشتی شکل در اطراف سوراخ مقعد می باشد.

درمان بواسیر با لیزر

وقتی فردی به این بیماری دردناک  مبتلا می‌شود، انتخاب راه و روش درمان قطعی بواسیر  برای او مشکل خواهد شد و این سوال که برای درمان بواسیر چه باید کرد؟ ذهن او را درگیر می نماید. زیرا همیشه پزشک چند روش درمانی را همراه با معایب و مزایای آن بر سایر روش‌ها توضیح داده و توصیه می‌کند. در نهایت بیمار است که بین گزینه‌های پیشنهادی پزشک خود برای بواسیر و درمان آن انتخاب می‌کند. وقتی پای درمان‌های سنگین‌تری چون جراحی به میان می‌آید معمولاً فرد در انتخاب خود حساس‌تر می‌شود. از میان روش های درمانی جراحی هموروئید با لیزر از محبوبیت بیشتری در میان مردم برخوردار است. زیرا افراد تا جایی که بتوانند از تیغ برنده جراحی می‌گریزند. لیزر برای درمان تمامی انواع بواسیر مؤثر است. عمل هموروئید با لیزر نیز به عنوان یک نوع جراحی لیزری شناخته شده است که کل فرآیند درمان در آن با اشعه انجام می‌شود.

برای درمان هموروئید با لیزر از دو نوع لیزر می توان استفاده نمود: لیزر کم توان یا همان مادون قرمز (IRC) که بیشتر برای بواسیر یا هموروئید ترومبوزه در ابتدای ظهور علائم اولیه استفاده می شود.

منبع: https://b2n.ir/s89361



:: برچسب‌ها: درمان بواسیر,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400




درمان شقاق مقعدی با لیزر بدون خونریزی و عمل جراحی

روش های درمان شقاق یا فیشر مقعدی بر حسب شدت علائم و نشانه ها و وضعیت این بیماری متفاوت است. از این بیماری با عارضه زخم مقعدی نیز یاد می شود که روشهای درمان، علائم و علت یکسانی با شقاق دارد. گاهی بیماری در مرحله ی بسیار خفیفی قرار دارد و هنوز علائم آن شدت نگرفته است. چنین زخم خفیفی را می توان به راحتی با روش های درمان خانگی و گیاهی برطرف کرد ولی اگر طول و عمق زخم افزایش یابد و به شکل فیشر مزمن در بیاید برای درمان آن به روش های پزشکی از جمله لیزر درمانی و انجام عمل جراحی نیاز است.

در این قسمت نگاهی کوتاه به روش های درمان و همچنین مراقبت های بعد از عمل آن داشته ایم.

درمان شقاق یا فیشر مقعد با لیزر بدون جراحی

لیزر درمانی یکی از نوین ترین و آخرین دستاوردهای دنیای پزشکی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله شقاق به کار گرفته می شود. درمان شقاق با لیزر با اثربخشی بالاتر و عوارض کمتر توانسته است جایگزین بسیار مناسبی برای انجام عمل جراحی شود و بسیاری از موارد این عارضه را حتی شقاق مزمن با درجات شدیدتر درمان نماید.

در روش درمان شقاق با لیزر ، پزشک متخصص با استفاده از انرژی اشعه ی لیزر و تاباندن آن به بافت های آسیب دیده اقدام به مسدودسازی شکاف ها و ترمیم بافت های آسیب دیده می کنند و بدین ترتیب بدون کوچکترین احساس درد و خونریزی در کوتاه ترین زمان ممکن بیماری شما برای همیشه درمان خواهد شد.

بهترین متخصص درمان شقاق با لیزر در تهران

هزینه درمان شقاق یا فیشر مقعد با لیزر

درمان شقاق با لیزر یکی از مطمئن ترین و قطعی ترین روش هاست که می تواند بیماری شما را برای همیشه درمان کند. اما شاید برای بسیاری از افراد هزینه درمان شقاق با لیزر سوال برانگیز باشد. در رابطه با قیمت این روش باید بگوییم که همانطور که می دانید درمان با لیزر تحت پوشش هیچ بیمه ای نیست از طرفی عمق و وسعت شکاف ها و نوع بیماری شما در هزینه ی نهایی این فرایند درمانی تاثیر گذار است و نمی توان هزینه ی آن را قبل از معاینه مشخص کرد.

برای آگاهی از هزینه ی انجام لیزر شما نیاز به بررسی و انجام معاینات پزشکی دارید تا بتوان هزینه ی نهایی آن را برآورد کرد. ولی در هر صورت انجام این روش نسبت به انجام عمل جراحی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است.

 



:: برچسب‌ها: درمان شقاق,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در دو شنبه 30 فروردين 1400




شقاق (فیشر) یا زخم مقعدی؛ علت، علائم، تشخیص و معاینه

 اکثرا افراد در زندگی خود برای یک بار هم که شده شقاق (فیشر) یا همان زخم مقعدی را به طور مقطعی تجربه می کنند. در نتیجه اگر شما هم در حال حاضر با این مشکل درگیر هستید، نیاز نیست نگران باشید. چرا که در این مقاله ما تمام نکاتی که باید بدانید تا به راحتی این عارضه را پشت سر بگذارید به طور کامل برایتان توضیح دادیم.

شقاق چیست ؟

شقاق یا فیشر که به آن زخم مقعدی نیز گفته می شود، در حقیقت یک شکاف، ترک یا خراش کوچک بین چین خوردگی های مقعد است که ممکن است در دریچه مقعد یا داخل کانال رکتوم هم ایجاد شود. شقاق مقعدی به انگلیسی با اصطلاح Anal Fissure نام برده می شود و عوامل مختلفی در به وجود آمدن آن نقش دارند. این شکاف کوچک طی حرکات شکمی روده و اجابت مزاج می تواند باعث درد، سوزش و خونریزی در ناحیه نشیمنگاهی فرد شود. یکی دیگر از عوارض رایج شقاق یبوست می باشد. اگر این عارضه درمان نشود، به مرور زمان زخم عمق بیشتری پیدا کرده و عضلات اطرافش را نیز درگیر می کند. 

بیماری شقاق به سن بستگی ندارد و افراد در هر مقطع سنی بر اساس سبک زندگی و داشتن رژیم غذایی نامناسب خود می توانند درگیر آن شوند.

این عارضه در بیشتر مواقع با درد و خونریزی همراه است و به همین علت بیماران آن را با بیماری بواسیر اشتباه می گیرند در حالی که علائم و علت ایجاد این بیماری با بیماری بواسیر کاملا متفاوت است.

علائم شقاق یا فیشر مقعدی

مانند هر بیماری دیگری، شقاق مقعدی نیز با علائم و نشانه های خاصی همراه است. شایع ترین علائم شامل موارد زیر هستند:

  • پارگی یا شکاف قابل مشاهده در پوست اطراف مقعد
  • همراه با یک اسکین تگ یا گوشت اضافه در کنار زخم
  • درد شدید در ناحیه مقعد در حین حرکات روده، دفع و خروج گاز معده
  • رگه های خون روی مدفوع یا روی دستمال توالت پس از پاک کردن

ادامه مطلب شقاق مقعدی در کلینیک اچ پی وی



:: برچسب‌ها: شقاق مقعدی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در یک شنبه 29 فروردين 1400




زگیل مقعدی در زنان و مردان: درمان، علائم، تشخیص و پیشگیری

زگیل مقعدی که در انگلیسی Anal Warts یا Anus Warts نامیده می شود، نوعی از زگیل تناسلی می باشد و به شکل زگیل های کوچکی در داخل و اطراف مقعد ایجاد میشوند. در بیشتر موارد زگیل باعث ناراحتی یا درد نمی شود. ولی اگر بیش از اندازه بزرگ شوند ممکن است دچار خارش و تحریک شده و یا خونریزی کنند. اگر علائم این بیماری وجود نداشته باشد، ممکن است بیمار مبتلا به این زگیل از وجود آن اطلاعی نداشته باشد. زگیل های مقعدی ممکن است فقط در یک نقطه ایجاد شده و یا به قسمت های مختلف اندام تناسلی و مقعد گسترش یابند.

علائم زگیل های مقعد چیست؟

زگیل های مقعد در داخل و اطراف ناحیه مقعد (آنوس) یافت می شوند. این زگیل ها در ابتدا خیلی کوچک هستند و به مرور رشد می کنند. ظاهر این زگیل ها در ابتدا به شکل گل کلم است و رنگ هایی مانند هلویی، زرد، صورتی یا قهوه ای روشن دارد و یا ممکن است با رنگ پوست شما ترکیب شوند. زگیل های مقعد اغلب بدون درد یا ناراحتی رخ می دهند. علائم کمتر شایع این بیماری شامل خارش، خونریزی و ترشح است، همچنین بیماران مبتلا به زگیل مقعدی نیز ممکن است احساس کنند که در ناحیه مقعد خود یک توده دارند.

زگیل ممکن است در سایر قسمتهای بدن به طور همزمان با زگیل مقعدی ایجاد شود. زگیل تناسلی در زنان در ناحیه تناسلی، مهبل ( واژن ) یا دهانه رحم ظاهر میشوند و در مردان بر روی آلت تناسلی، اسکروتوم (کیسه بیضه)، ران، یا کشاله ران رشد میکنند. زگیل ممکن است بر روی دهان یا گلو در افراد مبتلا به ویروس اچ پی وی نیز رشد کند. رابطه جنسی مقعدی و به خصوص دهانی با فردی که مبتلا به زگیل های تناسلی است، یا عمیقا بوسیدن یک فرد مبتلا به زگیل های گلو نیز می تواند منجر به عفونت شود.

درمان زگیل مقعدی

انتخاب روش درمان زگیل تناسلی مقعدی به تعداد، محل زگیل، شرایط بیمار و … بستگی دارد. ما در ادامه موثر ترین روش های درمان این نوع زائده ها را برای شما کاملا توضیح داده ایم…

روش های درمان موثر و سریع زگیل مقعدی

گزینه های درمان ممکن است بسته به شدت و موقعیت این زائده های گوشتی مورد استفاده قرار گیرند. این درمان ها عبارتند از:

  • درمان با لیزر : در این روش با استفاده از انرژی اشعه لیزر CO2 که جدید ترین روش درمانی با پاسخگویی قطعی می باشد، برای از بین بردن زگیل های مقعد استفاده می شود. مزیتی که درمان با لیزر نسبت به سایر روش های دیگر دارد این است که به راحتی زگیل های داخل مقعد را نیز درمان می کند و ریشه آنها را از بین برده تا احتمال رشد مجدد به صفر برسد. لیزر برای انواع خال های ناحیه تناسلی و زائده های گوشتی دیگر هم مناسب است.

جهت خواندن ادامه مطلب درمان زگیل مقعدی - کلینیک اچ پی وی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: درمان زگیل مقعدی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در چهار شنبه 25 فروردين 1400




درمان هموروئید خارجی ( ترومبوزه ) و پیشگیری از ابتلا به بواسیر خارجی

در انتهای روده بزرگ و مقعد همه افراد بالشتک های هموروئیدی قرار دارند. ولی در صورتی که بالشتک های هموروئیدی آسیب ببینند، متورم شده و بیماری بواسیر رخ میدهد. این عارضه می تواند باعث خارش و سوزش و ناراحتی به هنگام دفع مدفوع شود. اما هموروئید ترومبوزه زمانی اتفاق می افتد که هموروئید داخلی یا خارجی با لخته های خون پر شود.

بواسیر یا هموروئید ترومبوزه

بواسیر با هموروئید همان عروق خونی متورم یا واریسی در ناحیه مقعد است، که در اثر اعمال فشار بیش از اندازه ایجاد می شود. در صورتی که بر روی این عروق بیرون زده از مقعد فشار وارد شود، درون آنها خون تجمع کرده، و اصطلاحاً هموروئید ترومبوزه روی می دهد. یا به بیانی دیگر در صورتی که درون هموروئید، لخته خون ایجاد شود، فتق ترومبوز روی می دهد. این وضعیت خطرناک نیست اما می تواند به شدت دردناک باشد.

علائم بواسیر یا هموروئید خارجی و ترومبوزه

این عارضه از ابتدا به شکل ترومبوزه نبوده و به مرور زمان و عدم توجه برای مراجعه به درمان دردناک می شود. نشانه های آن در ادامه آورده شده اند تا به طور کامل با آنها آشنا شوید:

  • خارش در اطراف ناحیه مقعد
  • خونریزی همراه با حرکت روده ای
  • تورم و یا بیرون زدگی بافت اطراف مقعد
  • درد در نواحی اطراف بافت هموروئیدی

هموروئید خارجی ترومبوزه می تواند آلوده شده و در آن عفونت تجمع نماید که در این صورت آبسه رخ داده و همراه با علائمی مانند تب ظاهر می شود.

علل بواسیر یا هموروئید خارجی و ترومبوزه

هموروئید ترومبوزه ناشی از افزایش فشار وارده بر روی عروق داخلی رکتوم ایجاد می شود، این افزایش فشار ناشی از عوامل زیر ایجاد می شود:

  • یبوست
  • اسهال
  • حرکات روده نامنظم
  • حاملگی
  •  زایمان طبیعی سخت
  • کهولت سن
  • نشستن برای مدت زمان طولانی (مسافرت با قطار یا هواپیما)

پزشکان به طور دقیق نمی دانند چرا برخی افراد دچار لخته های خون یا همان ترومبوزه می شوند.

پیشگیری از ابتلا به هموروئید ترومبوزه

جلوگیری و پیشگیری از هموروئید امکان پذیر نیست، اما انجام راهکار های زیر می تواند خطر ابتلا به این بیماری کاهش دهد:

  • مصرف غذاهایی با فیبر بالا: رعایت رژیم غذایی با فیبر بالا به منظم شدن حرکات روده ای کمک می کند. مصرف خوراکی هایی مثل کلم بروکلی، سبوس گندم، ماکارونی و بلغور جو دوسر با درصد بالایی فیبر در جلوگیری از بواسیر موثر است.
  • افزایش فعالیت بدنی: اجتناب از نشستن برای مدت طولانی و راه رفتن حداقل هر یک ساعت یکبار می تواند به جلوگیری از هموروئید کمک کند.
  • جلوگیری از یبوست : اگر دچار یبوست هستید، بجای وارد آوردن فشار بیش از حد به مقعد، می توانید از داروی های نرم کننده کننده مدفوع استفاده کنید. البته نباید در مصرف این داروها زیاده روی نمود.
  • مصرف کافی آب: هیدراته نگه داشتن بدن می تواند احتمال ابتلا به یبوست را کاهش دهد. باید در طول روز حداقل 8 لیوان آب نوشید.

روش های درمان بواسیر یا هموروئید ترومبوزه

معمولا برای درمان هموروئید ترومبوز از روش ترومبوکتومی استفاده می شود. این یک روش، از بین انواه راه های درمان بواسیر خارجی با استفاده از جراحی کوچکی است که در طی آن جراح خون را از هموروئید تخلیه می کند. قبل از انجام این روش بیمار بیهوشی دریافت می کند تا دردی را احساس نکند. اگر بلافاصله بعد از تجمع خون در هموروئید برای درمان اقدام کنید، ترومبوکتومی موثر تر است. اما اگر این روش به درمان بیماری کمک نکند. لازم است از سایر روش ها برای درمان هموروئید استفاده کنید. اگر ترومبکتومی موثر نباشد، نیاز به انجام جراحی است. انواع گزینه های جراحی عبارتند از :

هموروئیدکتومی: این عمل جراحی برای حذف بواسیر، شامل عروق خونی و لخته خون است. این روش ممکن است تحت بیهوشی عمومی انجام شود. این روش بیشتر از سایر گزینه های تهاجمی است، بنابراین تنها در موارد شدید انجام می شود.

بستن باند لاستیکی : این روش شامل بستن باند لاستیکی در اطراف هموروئید است. بستن این باند جریان خون را متوقف می کند و باعث می شود، در طی چندین روز بافت هموروئیدی خشک شده و از بین برود.

هموروئیدوپکسی یا استاپلر : در این روش با قطع جریان خونرسانی به بواسیر به درمان و از بین بردن آن می پردازند. این روش درمانی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

جهت خواندن ادامه مطلب درمان بواسیر خارجی در کلینیک زارعی اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هموروئید خارجی, درمان بواسیر خارجی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در چهار شنبه 25 فروردين 1400




برای درمان بواسیر یا هموروئید به کدام دکتر متخصص در تهران مراجعه کنیم؟

بیماری بواسیر یا هموروئید یکی از انواع بیماری های شایع و دردناک است که جزو بیماری های ناحیه مقعد دسته بندی می شود و حدود 50 درصد از افراد جامعه حداقل برای یک مرتبه آن را در طول زندگی خود تجربه خواهند نمود. بواسیر به گشاد شدن سیاهرگ ها در ناحیه ی مقعد اطلاق می شود که می تواند به صورت داخلی در مجرای مقعد یا صورت خارجی در مدخل مقعد رخ دهد. اصولا این افراد به دنبال یک متخصص بواسیر یا هموروئید در تهران می گردند تا بتواند در کمترین زمان آنها را درمان کند.

این بیماری می تواند ناشی از علل مختلفی روی دهد که از جمله ی مهمترین آنها می توانیم به رژیم بدون فیبر، افزایش سن، برخی از بیماری ها، سرطان ها و نشستن، ایستادن های طولانی مدت اشاره کنیم. بیماری بواسیر یا هموروئید با علائمی از جمله درد، خارش، التهاب و تورم همراه است و حتی ممکن است فرد را دچار خونریزی نماید اما در صورت ابتلا به این عارضه جای هیچ نگرانی نخواهد بود زیرا که امروزه با پیشرفت علم و فناوری درمان این بیماری به راحتی و با استفاده از روش لیزر درمانی قابل انجام است.

    دکتر علیرضا زارعی متخصص درمان بواسیر در تهران می باشد. جهت درمان این بیماری انتخاب بهترین متخصص و دکتر بواسیر با تجربه در زمینه جراحی مشکلات مقعدی است که می تواند به بهترین نحو بیماری شما را درمان نماید همچنین بهترین کلینیک در تهران، کلینیک زارعی است که در کوتاه ترین زمان ممکن بواسیر یا هموروئید را درمان خواهد نمود.

متخصص درمان بواسیر یا هموروئید در تهران

دکتر متخصص هموروئید

در حقیقت این سوال که بهترین دکتر یا پزشک برای درمان بواسیر (هموروئید) کیست؟ به طور طبیعی برای تمامی افراد مبتلا به این بیماری پیش می آید. پس از ظاهر شدن علائم هموروئید، یکی از بهترین گزینه ها برای درمان و از بین بردن این توده متخصص جراح عمومی می باشد که با توجه به شرایط درمانی بیمار و وضعیت توده، بهترین روش را پیشنهاد می کند. به طور مثال در شرایط خاص مانند زنان باردار به هیچ عنوان عمل جراحی بواسیر توصیه نمی شود.


برای درمان بواسیر یا هموروئید به کدام دکتر متخصص در تهران مراجعه کنیم؟ - کلینیک زارعی



:: برچسب‌ها: دکتر هموروئید, دکتر بواسیر در تهران, متخصص بواسیر در تهران,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در سه شنبه 24 فروردين 1400




زگیل تناسلی در مردان: علائم، تشخیص و پیشگیری در کلینیک اچ پی وی

بخش عمده ای از اطلاعات مربوط به ویروس اچ پی وی (ویروس پاپیلومای انسانی) برای زنان است، زیرا داشتن این ویروس در زنان خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را افزایش می دهد. اما زگیل تناسلی در مردان نیز می تواند مشکلات خطرناکی به همراه داشته باشد.
پس لازم است آنها با راهکارهای کاهش خطر ابتلا به این ویروس آشنا شوند. در ادامه این مطلب به تمام نکاتی که باید بدانید، می پردازیم.

علت بوجود آمدن زگیل تناسلی در مردان

ویروس اچ پی وی می تواند ریسک ابتلای مردان به سرطان های دستگاه تناسلی را افزایش دهد، هرچند که این سرطان ها شایع نیستند. ویروس HPV همچنین می تواند زگیل های تناسلی در مردان را همانند زنان ایجاد کند. بیش از نیمی از مردانی که از نظر جنسی فعال هستند، در مقطعی از زندگی خود مبتلا به ویروس اچ پی وی می شوند. که این زائده ها روی نواحی تناسلی آنها از جمله آلت تناسلی مردان، مقعد و دور بیضه ها نمایان می شوند. لازم به ذکر است که این زائده ها فقط از طریق تماس ناحیه جنسی با فرد مبتلا به اچ پی وی انتقال می یابند.

خطر ابتلا به زگیل تناسلی در مردان

بیش از 30 نوع از ویروس HPV مرتبط با سرطان های دستگاه تناسلی می توانند منجر به سرطان مقعد یا آلت تناسلی در مردان شود البته هر دو نوع این سرطان ها نادر هستند. افرادی که سیستم ایمنی سالمی دارند، در مقابل این ویروس مقاوم تر هستند. طبق ارزیابی انجمن سرطان آمریکا در سال 2006، حدود 1530 مرد مبتلا به سرطان آلت تناسلی و حدود 1910 مرد مبتلا به سرطان مقعد هستند.

خطر ابتلا به سرطان مقعد در مردان همجنسگرا و دوجنسگرا در حدود 17 برابر بیشتر از مردانی است که تنها با یک زنان رابطه جنسی دارند. همچنین مردان مبتلا به HIV (ویروس نقص سیستم ایمنی بدن) در معرض خطر ابتلا به این سرطان قرار دارند. سایر انواع ویروس اچ پی وی به ندرت سرطان را در مردان ایجاد می کنند، اما باعث ایجاد زگیل های تناسلی می شوند.

علائم

ورود انواع ویروس HPV به بدن به ندرت علائمی را در مردان نشان می دهند. ایجاد زگیل تناسلی در مردان اولین علامتی است که ممکن است با ورود ویروس HPV به بدن شکل گیرد، زگیل اما سرطان نیست. این زگیل می توانند رنگی تیره داشته و یا به رنگ پوست باشند.

تشخیص

برای تشخیص زگیل تناسلی در مردان، معمولاً پزشکان با معاینه بصری پی به وجود زگیل می برند. برخی از پزشکان با استفاده از سرکه زگیل هایی تناسلی را شناسایی می کنند که البته آزمایشی معتبر نیست زیرا گاهی اوقات پوست نرمال به اشتباه زگیل تناسلی شناسایی می شود.

هیچ آزمایش رایجی برای مردان جهت بررسی عوارض HPV وجود ندارد. با این حال، بعضی از پزشکان آزمایشهای مقعدی پاپ اسمیر برای مردان همجنس گرا و دوجنس گرا که در معرض خطر سرطان مقعد ناشی از اچ پی وی هستند، را تجویز می کنند. برای انجام آزمایش پاپ مقعد، دکتر سلول ها را از مقعد جمع آوری می کند و سپس آنها برای آزمایشگاه ارسال می کند.

راههای درمان زگیل تناسلی در مردان

راهکارهای درمان این بیماری شامل راه حل هایی برای از بردن زگیل تناسلی است. بهترین روش های درمان زگیل تناسلی کرایو تراپی یا انجماد و لیزر می باشد. البته ممکن است برای برخی از زگیل ها بنا به صلاحدید پزشک پماد تجویز شود و برخی از انواع این کرم ها باید توسط دکتر برای مراجعه کننده استفاده شود.

زگیل تناسلی در مردان: علائم، تشخیص و پیشگیری - کلینیک اچ پی وی



:: برچسب‌ها: زگیل تناسلی مردان,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در سه شنبه 24 فروردين 1400





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by nyushagholami This Template By

خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش

منوی اصلی

گوارنوش " https://govarnosh.ir "

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش مي باشد.