خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش


آرشيو مطالب

شهريور 1402

تير 1402

خرداد 1402

ارديبهشت 1402

فروردين 1402

اسفند 1401

دی 1401

آذر 1401

مرداد 1401

تير 1401

خرداد 1401

اسفند 1400

بهمن 1400

دی 1400

آذر 1400

مهر 1400

شهريور 1400

تير 1400

خرداد 1400

ارديبهشت 1400

فروردين 1400

لینک دوستان

قالب وبلاگ

Nyusha gholami

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش و آدرس nyushagholami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
نیوشا غلامی

نويسندگان
درمان شقاق , فیستول , زگیل تناسلی , شقاق مقعدی , کیست مویی , بواسیر , دستگاه تصفیه آب , هموروئید خارجی , درمان بواسیر خارجی , زگیل دست , فیستول مقعدی , هموروئید , مقعد , زگیل , زگیل مقعد ,


درباره وبلاگ



گوارنوش " https://govarnosh.ir "

پیوند های روزانه

هرموکا

درمان زگیل تناسلی

بیوتی سان سنتر

کیست مویی چیست

فیستول چیست

درمان کیست مویی با لیزر

درمان زگیل مقعدی

کلینیک زارعی

کلینیک اچ پی وی

ایران کلینیک

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

رکتوم چیست و کجاست؟ + بهترین جراح رکتوم در تهران

هزینه درمان فیستول با لیزر چقدر است؟

درمان گوشت اضافه مقعد با لیزر

خون در مدفوع نشانه چیست

نحوه درمان زگیل تناسلی زنان و مردان

اگر شقاق درمان نشود؟

درمان علائم کیست مویی و روشهای جراحی

علائم زگیل تناسلی در مردان

علائم شقاق یا فیشر مقعدی چیست؟

شکل شقاق حاد و مزمن

آیا فیستول رکتوواژینال نشانه ای از سرطان است؟

علائم فیستول مقعد و شباهت آن با سرطان

بهترین روش درمان شقاق مقعدی

جلوگیری از ابتلا به زگیل چگونه است؟

سایر راههای درمان فیستول با جراحی

نحوه استفاده از پماد هیدروکورتیزون چگونه است؟

نحوه تشخیص زگیل مقعد چگونه است؟

درمان تنگی مقعد + علت و علائم تنگ شدن مقعد

هزینه درمان شقاق با لیزر و عمل جراحی 1401 + تعرفه بیمه

زگیل مقعد؛ درمان، عکس + علائم و علت زگیل داخل مقعدی

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






هوزینگ ممبران تصفیه آب خانگی

هوزینگ فیلتر تصفیه آب ممبران ساخته شده از مواد گیاهی و FOOD GRADE از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است. این هوزینگ ها به جهت اینکه در معرض فشار پمپ تصفیه آب هستند می بابست سیار مقاوم باشند.

هوزینگ ممبران جهت نگه داری از فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب خانگی قرار میگیرد. در دستگاه تصفیه آب خانگی چند عدد هوزینگ جهت نگه داری ااز فیلترها استفاده می شود. بعضی از هوزینگ ها پلاستیکی و بعضی از آن ها شیشه ای هستن. اما خوب هوزینگ ها چه کاربردی دارند؟ دستگاه های آب تصفیه کن دارای چند عدد فیلتر تصفیه آب هستند که آب از آن ها رد می شود به همین دلیل برای جلوگیری از ریزش آب از هوزینگ استفاده می‌شود. دو عدد لوله به هوزینگ ها وصل می‌شود که آب از طریق یکی از آنها وارد هوزینگ شده و از دیگری از آن خارج می‌شود.

همانطور که گفته در مطالب قبلی گفته شد، ممبران قلب دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می آید به همین دلیل است که می بایست از یک محفظه محافظت‌کننده برای آن استفاده کنید.

هوزینگ ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی

هوزینگ فیلترهای پیش تصفیه و ممبران همیشه در معرض فشار آب هستند به همین دلیل باید بسیار مقاوم بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخودار باشند. این هوزینگ ها به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با آب از مواد گیاهی یا همان food grade ساخته شدند. هوزینگ ممبران تصفیه آب خانگی تحمل فشار تا ۱۵۰ psi را دارد و علاوه بر این دمای تا ۸۰ درجه سانتی گراد را نیز تحمل می‌کنند.

عملکرد هوزینگ ممبران

حال که با هوزینگ ها آشنا شدید قصد داریم از نحوه عملکرد فیلتر ممبران صحبت کنیم. هوزینگ های ممبران دارای یک ورودی و دو عدد خروجی هستند. به این صورت که آب از کانال خروجی وارد ممبران شده و پس از حذف نیترات، آرسنیک و ذارت بسیار ریز تا ۰.۰۰۰۱ میکرون از یکی از خروجی ها خارج شده و وارد فیلتر مرحله بعد می‌شود و از خروجی دیگر فاضلاب توسط یک شلنگ مخصوص به بیرون از دستگاه هدایت خواهد شد. وظیفه اصلی هوزینگ ممبران نگهداری و محافظت از ممبران است. مهم ترین فاکتور در هوزینگ ها جنس بدنه است که بهترین نوع آن از مواد گیاهی و Food Grade ساخته شده است.

خرید مستقیم از https://govarnosh.ir/product/%d9%87%d9%88%d8%b2%db%8c%d9%86%da%af-%d9%85%d9%85%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%a2%d8%a8-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/



نوشته شده توسط نیوشا غلامی در شنبه 20 آذر 1400




دستگاه تصفیه آب تایوانی آر او مکس

دستگاه تصفیه آب خانگی آر او مکس ROMAX بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی محسوب می شود.

اگر خواهان دستگاه تصفیه آب باکیفیت و با کارایی بالا هستید، این دستگاه می تواند یک پیشنهاد خوب برای شما باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی ROMAX در کشور آمریکا طراحی و توسعه یافته و در کشور تایوان مونتاژ و تولید شده است. ( دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل )

دستگاه تصفیه آب اورجینال آر او مکس از روش اسمز معکوس RO بهره می گیرد و در ۶ مرحله عمل فیلتراسیون را انجام می دهد.

مکانیزم و نحوه تصفیه کردن دستگاه تصفیه آب خانگی آر او مکس ROMAX:

برند ROMAX یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی محسوب می‌شود. اگر شما به دنبال کیفیت و کارایی بالا هستید این دستگاه می تواند یک پیشنهاد خوب برای شما باشد. دستگاه ROMAX در کشور آمریکا طراحی و توسعه یافته و در کشور تایوان مونتاژ و تولید شده است.

(دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل) دستگاه اورجینال آر او مکس از روش اسمز معکوس بهره می گیرد و در ۶ مرحله عمل فیلتراسیون را انجام می دهد. در این ۶ مرحله تمام ناخالصی ها و سختی های موجود در آب کاهش پیدا می کند.

روش اسمز معکوس یا همان آر او RO:

این روش یک روش بسیار دقیق برای از بین بردن تمام ذرات و ناخالصی های موجود در آب می باشد به این صورت که مولکول های آب را غربال می کند و ملکول های سالم و اشباع نشده را از اشباع شده ها جدا می سازد. این روش مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است. روی تمام قطعات دستگاه تصفیه آب تایوانی آر او مکس نظیر آداپتور برق، پمپ، گیج فشار، فیلترهای تصفیه و دیگر قطعات حک شده که باعث جلب اطمینان و رضایت مشتری می‌گردد.

مراحل تصفیه کردن آب در دستگاه :

تصفیه آب خانگی آر او مکس دارای سه مرحله پیش تصفیه می باشد. در اولین هوزینگ که محل قرار گیری فیلتر است یک فیلتر الیافی قرار داده شده که که ذرات معلق،گل و لای، خزه و جلبک های موجود در آب را به طور کامل حذف می کند. در مرحله دوم، فیلتر کربن پودری که در هوزینگ دیگر جای گرفته است وظیفه حذف آلاینده های شیمیایی، کلر و ترکیبات آن، طعم، بو و مزه نامطبوع را برعهده دارد. کربن موجود در این فیلتر کاملا گیاهی است و از پوست نارگیل تولید شده است.

این کربن طی انجام فرایندهایی فعال می‌شود و نیز قدرت جذب بالایی دارد. مرحله سوم مکمل و تکمیل کننده دو مرحله قبل می باشد و فرایند تصفیه کردن آب را کامل می‌کند. دستگاه تصفیه romax دارای دو سال گارانتی طلایی تعویض قطعات و پشتیبانی کامل تیم فنی گوارنوش می‌باشد که باعث می شود با خیال آسوده این دستگاه را انتخاب کنید.

خرید از govarnosh.ir



نوشته شده توسط نیوشا غلامی در شنبه 20 آذر 1400




مقابله سریع با زگیل تناسلی و ویروس اچ پی وی hpv

زگیل تناسلی شبیه برجستگی هایی به رنگ پوست یا سفید است که روی فرج، واژن، دهانه رحم، آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد ظاهر می شود. آنها به نوعی شبیه تکه های کوچک گل کلم هستند. شما می توانید فقط یک زگیل یا یک دسته از آنها داشته باشید یا حتی زائده ها می توانند بزرگ یا کوچک باشند. در این مواقع ممکن است خارش داشته باشند، اما بیشتر اوقات درد ندارند. مگر اینکه به جایی گیر کنند.

می توانیم بگوییم اصلی ترین دلیل ابتلا به زگیل های دستگاه تناسلی ویروس اچ پی وی می باشد. که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

ویروس اچ پی وی hpv چیست؟

ویروس اچ پی وی یا پاپیلومای انسانی (HPV) ویروسی است که از طریق تماس پوست با پوست و روابط جنسی منتقل می شود. بیش از 100 نوع ویروس HPV وجود دارد که از طریق تماس جنسی قابل انتقال است و می تواند بر اندام تناسلی، دهان و گلو تاثیر بگذارد. به همین ترتیب اچ پی وی شایع ترین بیماری روابط جنسی است. اغلب افرادی که روابط جنسی زیادی دارند نوعی از آن را دریافت می کنند.

در برخی از موارد عفونت HPV تناسلی ممکن است باعث ایجاد مشکلات سلامتی شود. با این حال، برخی از انواع اچ پی وی می توانند منجر به ایجاد زگیل تناسلی و حتی سرطان دهانه رحم، مقعد و گلو شود.

به نقل از کلینیک اچ پی وی؛ ویروسی که عامل عفونت HPV است، از طریق تماس پوست با پوست انتقال می یابد. اکثر افراد از طریق تماس جنسی مستقیم، از جمله واژینال، مقعد و رابطه جنسی دهانی، این عفونت را دریافت می کنند.

بسیاری از افراد مبتلا به ویروس اچ پی وی هستند و از آن اطلاعی ندارند، این به معنی است که شما می توانید این ویروس را حتی از فردی که هیچ علائمی ندارد، نیز دریافت کنید.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی از زائده هایی می باشد که در واژن، مقعد و روی آلت تناسلی مردان ظاهر می شود. این زائده ها به شدت مسری بوده و در تماس سطحی نواحی تناسلی با یکدیگر انتقال می یابند. به همین منظور توصیه می شود که دختران و پسران قبل از داشتن اولین رابطه جنسی واکسن HPV دریافت کنند و رابطه جنسی ایمن داشته باشند.

علائم و نشانه های رایج زگیل تناسلی

زگیل تناسلی از طریق روابط جنسی، دهانی، واژن و مقعد منتقل می شود. معمولاً از زمان انتقال ویروس تا ایجاد زگیل چندین هفته تا چندین ماه فاصله است. زگیل تناسلی همیشه با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست، زیرا ممکن است این زگیل ها بسیار کوچک و به رنگ پوست یا کمی تیره تر باشند. همچنین ممکن است زائده های ایجاد شده شبیه گل کلم، صاف یا کمی زبر و حساس به لمس باشند. این بافت ها ممکن است به شکل یک خوشه زگیل یا فقط یک زگیل تنها ظاهر شوند.

زگیل تناسلی در زنان و مردان ممکن است در یکی از این نواحی ظاهر شود:

  • آلت تناسلی
  • اسکروتوم (کیسه بیضه)
  • کشاله ران
  • در داخل یا اطراف حنجره
  • داخل یا اطراف مقعد

علاوه بر نواحی ذکر شده زگیل های تناسلی ممکن است بر روی لب ها، دهان، زبان یا گلوی فردی که تماس جنسی دهانی با فرد مبتلا به ویروس اچ پی وی (HPV) داشته، ظاهر شود. بعد از ابتلا به این ویروس علائمی به این شرح ظاهر می شوند:



:: برچسب‌ها: زگیل تناسلی, علائم زگیل تناسلی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در چهار شنبه 17 آذر 1400




آیا فیستول مقعدی غیر قابل درمان است؟

آیا می دانید بیماری فیستول مقعدی چقدر جدی است؟ این عارضه می تواند باعث ناراحتی زیادی شود و در صورت عدم درمان ممکن است عوارض جدی ایجاد کند. برخی از فیستول ها می توانند باعث عفونت باکتریایی شوند که ممکن است منجر به بیماری سپسیس شود. این عارضه (سپسیس) وضعیت خطرناکی که می تواند منجر به فشار خون پایین، آسیب اندام ها یا حتی مرگ شود.

در نتیجه اگر هر لحظه احساس کردید که به بیماری فیستول مبتلا شدید، باید سریعا برای درمان آن اقدام کنید.

فیستول مقعدی چیست؟

فیستول به عنوان اتصال غیر طبیعی در دو عضو بدن (مانند راست روده و واژن) یا به عنوان اتصال یک عضو به سطح پوست (مانند راست روده به باسن) تعریف می شود.

یکی از راه هایی که ممکن است فیستول مقعدی ایجاد شود، وجود آبسه است. که یک کانال چرک آلود در بدن می باشد. آبسه ممکن است دائماً با ترشحات بدن مانند مدفوع یا ادرار پر شود که از بهبودی آن جلوگیری می کند. در نهایت به پوست، حفره دیگر بدن یا اندامی نفوذ کرده و فیستول ایجاد می کند.

احتمال ایجاد فیستول در بیماری کرون بیشتر از کولیت اولسراتیو است. تا 50 درصد از افراد مبتلا به بیماری کرون طی 20 سال پس از تشخیص دچار فیستول می شوند. فیستول ها معمولاً با جراحی یا با مراقبت از زخم درمان می شوند.

برای درمان فیستول باید چکار کرد؟

درمان فیستول بسته به محل آنها و شدت علائم متفاوت است. برخی رژیم های غذایی می توانند شدت نشانه های فیستول در یک فرد را به حداقل برسانند ولی هیچگاه آنها را برای همیشه درمان نمی کنند.

به طور کلی می توانیم بگوییم روشهای درمان در دسته های زیر قرار می گیرند:

عکس بهترین درمان فیستول

درمان پزشکی

درمان فیستول مقعدی با جراحی از روش هایی است که سالها برای درمان این بیماری توسط پزشکان انتخاب می شد و در حال حاضر هم با وجود روش های ایمن تری مانند لیزر درمانی همچنان این خط درمانی پابرجاست. برای انجام عمل جراحی فیستول از تکنیک های متعددی استفاده می شود. هر تکنیک و روش مختص نوع خاصی از بیماری است که بنا به تشخیص و صلاحدید پزشک شما انتخاب خواهد شد. این تکنیک ها به شرح زیر است:

  • فیستولوتومی : این روش که در بیش از 90 درصد موارد بیماری کاربرد دارد و با ایجاد یک برش باز طولی تمامی قسمت هایی که در اثر فیستول مقعدی تخریب شده اند به طور کامل تخلیه می شود.
  • فلپ ادونس منت : روش فلپ که مختص موارد بسیار خاص و وخیم است مانند افرادی که در خطر بی اختیاری مدفوع قرار دارند. در این روش با بریدن قسمت هایی از پوست رکتوم یا مقعد اقدام به ترمیم بافت های آسیب دیده می نمایند.
  • پلاگین بیولوژیکی : روش پلاگین که با استفاده از بافت انسانی ( مخاط روده ی انسان ) پلاگین مخروطی شکلی ساخته می شود که آن را توسط بخیه به سر داخلی مجرای فیستول متصل میکنند و از گسترش آن جلوگیری می نمایند.
  • استن : این روش از قدیمی ترین تکنیک های جراحی فیستول است. در این روش با قرار دادن یک نخ بخیه برای مدت 6 الی 12 هفته درون فیستول مقعدی قرار می دهند تا چرک و عفونت داخل آن تخلیه شود.

ادامه مطلب در https://isiarticles.com/blog/152



:: برچسب‌ها: فیستول مقعدی, فیستول,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در دو شنبه 15 آذر 1400




علت به وجود آمدن بواسیر یا هموروئید چیست؟

اگر مویرگ ها و رگ های اطراف دیواره ی داخلی و خارجی مقعد تحت فشار و کشش بیش از اندازه قرار بگیرند در اثر تجمع خون و تورم، رگ ها دچار کشیدگی و التهاب می شوند. در برخی موارد که فشار شدید تر باشد ممکن است پارگی و از هم گسیختگی در دیواره ی رگها به وجود می آید که باعث ایجاد درد و خونریزی های شدیدی می شود. اما علت این امر از کجا ناشی می شود؟

در ادامه ی این مطلب با علت بواسیر و دلایل ایجاد آن آشنا خواهیم شد:

یبوست

یکی از اصلی ترین دلایل به وجود آمدن هموروئید، یبوست است. یبوست در اثر کم تحرکی روده ها به وجود می آید و در نتیجه مدفوع به شدت سخت و سفت می شود. این مدفوع سخت و سفت هنگام دفع با فشار زیادی از مقعد خارج می شود و در نتیجه رگ های ناحیه ی مقعد دچار کشیدگی و التهاب می گردند. یکی از عمده ترین دلایل به وجود آمدن این بیماری، یبوست است.

کم آبی بدن

کم آبی بدن و عدم نوشیدن آب کافی (8 الی 9 لیوان در روز) می تواند بر روی سیستم گوارشی تاثیر بگذارد و به دنبال آن یبوست ایجاد می گردد که زمینه ساز بروز بواسیر است.
بارداری و زایمان طبیعی سخت
یکی از مشکلاتی که مادران در دوران بارداری با آن روبرو می شوند بواسیر در بارداری است. این امر ناشی از افزایش وزن و فشارهایی است که در دوران بارداری به عضلات و نواحی تحتانی بدن مانند لگن و مقعد وارد می شود و در نتیجه ی این فشار زیاد هموروئید به وجود می آید. زایمان طبیعی سخت هم از مواردی است که می تواند زمینه ساز ایجاد این بیماری گردد.

رژیم غذایی کم فیبر

رژیم غذایی کم فیبررژیم غذایی کم فیبر

فیبر یک ماده ی طبیعی بسیار مفید برای تنظیم حرکات روده ها ، بهبود عملکرد سیستم گوارشی و جلوگیری از یبوست می باشد. از غنی ترین منابع فیبر می توان به میوه ها و سبزیجات تازه اشاره کرد .

کم تحرکی

کم تحرکی و سبک زندگی ماشینی باعث ایجاد اختلال هایی در سیستم گوارشی و حرکات روده ها می شود که شخص را می تواند در خطر ابتلا به بواسیر قرار دهد.

رابطه ی جنسی مقعدی

یکی از مهم ترین دلایل ایجاد هموروئید می تواند رابطه ی جنسی مقعدی باشد. جدا از نگرش ها و تابوهایی که در این زمینه وجود دارد رابطه ی جنسی مقعدی می تواند اثرات منفی ومخرب زیادی را از خود برجای بگذارد که ابتلا به هموروئید یکی از آنهاست.

حمل و جابجایی اشیای سنگین

حمل و جابجایی اشیای سنگین و بیشتر از حد توان فیزیکی فردمی تواند آسیب های شدیدی به عضلات لگن و مقعد وارد کند و بواسیر را به دنبال داشته باشد.

مشاهده مطلب کامل در سایت cliniczarei.com

این مطلب را در شبکه اجتماعی های زیر ببینید:

https://gab.com/cliniczarei/posts/107399593812740476

https://twitter.com/cliniczarei1/status/1467809007037517824



:: برچسب‌ها: بواسیر, هموروئید, علت بواسیر,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در دو شنبه 15 آذر 1400




عکس انواع بواسیر خفیف، بیرون زدگی و خارجی، شکل واقعی هموروئید ترومبوزه

تصویر انواع هموروئید و بواسیر

بیماری بواسیر همواره به یکی از دردناک ترین بیماری های نشیمنگاهی بین سنین مختلف تبدیل شده است. مشاهده شکل یا عکس بواسیر داخلی و خارجی به تشخیص نوع بیماری کمک می کند. شکل هموروئید در سنین مختلف و زنان، مردان یا کودکان معمولا به یک شکل است و فقط اندازه آن فرق می کند.

بیماری هموروئید به دلیل وارد شدن فشار به رگ های مقعد و متورم شدن آنها ایجاد می شود. عوامل متعددی در بوجود آمدن بواسیر باد کرده نقش دارند ولی هر نوع آن با اشعه لیزر قابل درمان است.

در این مطلب قصد داریم شما را با عکس انواع بواسیر یا هموروئید بعد از عمل، خفیف، باد کرده و ترومبوزه آشنا کنیم.

عکس بواسیر خفیف 

در این مرحله تشخیص بیماری نسبتا برای خود فرد دشوار است و او فقط یک توده نسبتا متورم را در بیرون از مقعد خود حس می کند. در این مواقع اصطلاحا می گوییم که بواسیر از نوع خفیف است و تصویر آن به شکل زیر می باشد:

عکس بیرون زدگی بواسیر

به مرور زمان در صورتی که بیمار متوجه توده مقعدی خود نشود یا نسبت به درمان آن بی توجه باشد، هموروئید متورم شده و باد می کند. این وضعیت برای هر سه نوع هموروئید داخلی، خارجی و پرولاپس پیش می آید ولی از بین آنها فقط هموروئید پرولاپس و خارجی بیرون زده می شوند که شکل آنها به صورت زیر است:

بیماری بواسیر چیست؟هموروئید پایینی از نوع پرولاپس یا بیرون زده می باشد.

انواع بواسیر با عکس

بیماری بواسیر عموما به دو نوع خارجی و داخلی تقسیم می شود. زمانی که توده داخل کانال رکتوم رشد کند، به آن هموروئید داخلی؛ و اگر بیرون از رکتوم یعنی در اطراف مقعد به وجود بیاید، به آن هموروئید خارجی گفته می شود. 

تصویر واقعی هموروئید خارجی و ترومبوزه

زمانی که رگ های بواسیری از مقعد خارجی می شوند، در مواردی ممکن است در آنها لخته خون ایجاد شود که در این حالت می توان گفت بواسیر خارجی ترومبوزه ایجاد شده است. تصاویر انواع هموروئید خارجی و ترومبوزه به شکل زیر است:

انواع بواسیر خارجی و ترومبوزه با عکس

تصویر هموروئید داخلی

بواسیر یا هموروئید داخلی نوعی است که معمولا در مراحل ابتدایی افراد متوجه آن نمی شوند و زمانی که خونریزی می کند خود را نشان می دهد. در نتیجه زمانی که به خارج از مقعد خود دست می زنید آن را حس نمی کنید. عکس بواسیر داخلی به شکل زیر است:

شکل بواسیر داخلی

تصویر قبل و بعد از عمل با لیزر

یکی از مواردی که برای اکثر بیماران حائز اهمیت است، ظاهر ناحیه پس از عمل است. از این رو درمان بواسیر با لیزر رایج ترین روشی است که برای از بین بردن هموروئید استفاده می شود. زیرا هیچ گونه اسکار و گوشت اضافه ای برجا نمی گذارد. همچنین هموروئید را ریشه کن می کند.

در زیر تصویر هموروئید را قبل و بعد از عمل با لیزر مشاهده می کنید:

عکس قبل و بعد از عمل هموروئید با لیزر


:: برچسب‌ها: بواسیر, هموروئید, عکس بواسیر, عکس,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در چهار شنبه 3 آذر 1400




عکس فیستول مقعدی؛ شکل قبل و بعد جراحی

داخل این مطلب عکس فیستول را به شکل کاملا واضح مشاهده می کنید. این عکس ها عموما مربوط به فیستول مقعدی و فیستول ایجاد شده در پایین کمر هستند.
این بیماری معمولا پس از یک عارضه نشیمنگاهی مانند آبسه مقعدی، بواسیر یا کیست مویی بروز می کند. اما ممکن است این سوال را داشته باشید که فیستول مقعدی چیست؟
فیستول آنال یا مقعد در حقیقت یک کانال چرکی است که بین دو عضو مجاور در بدن ایجاد شده و آنها را به هم ربط می دهد. امروزه بهترین روش برای درمان و از بین بردن فیستول مقعدی لیزر درمانی است که اغلب توسط جراح عمومی انجام می شود.

دکتر علیرضا زارعی و کادر درمانی کلینیک ما با بیش از 1000 عمل موفق در خدمت شما عزیزان بوده و در کمتر از 30 دقیقه می توانند فیستول شما را درمان کنند. همچنین با فرستادن عکس فیستول خود می توانید از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

عکس انواع فیستول مقعدی

در اینجا می توانید با مشاهده تصویر انواع فیستول از داشتن یا نداشتن بیماری خود اطمینان پیدا کنید.

عکس واضح از فیستول مقعدیاین فیستول از داخل به خارج از مقعد (نزدیک دهانه) راه باز کرده و در مرحله ابتدایی عارضه می باشد. که درمان فیستول با لیزر در یک جلسه امکان پذیر بوده و در حال حاضر فرد در سلامت کامل به سر می برند.
تشخیص و معاینه آبسه مقعداین تصویری که مشاهده می کنید، آبسه مقعدی بوده که معمولا پیش از فیستول ایجاد می شود. در نتیجه در صورت ابتلا به این عارضه حتما باید به متخصص جراحی (جراح فیستول) مراجعه کنید.
داخل این عکس با استفاده از دو نخ جراحی، مقعد قبل از عمل باز شده که دکتر بتواند مسیر کانال چرکی را به درستی ببیند.

عکس فیستول و بیماری های مشابه آن

در این بین برخی از بیماری ها وجود دارند که ممکن است با فیستول مقعدی اشتباه گرفته شوند. به همین دلیل با توجه به این تصاویر می توانید درست تشخیص دهید:

یکی از بیماریهایی که احتمال دارد با فیستول به دلیل وجود سوراخ به اشتباه گرفته شود، کیست مویی کمر می باشد.
بیماری شقاق در مرحله حاد، زخمی کوچک بوده که ترشحات دارد. به همین دلیل ممکن است بیمار نتواند آن را از فیستول تشخیص دهد.

شکل فیستول بعد از درمان با لیزر

پس از لیزر درمانی؛ کانال چرکی به مرور زمان شروع به ترمیم می کند و محل زخم آن روی پوست جمع شده و از بین می رود. یکی از مزیت های فوق العاده درمان فیستول با لیزر این است که به هیچ عنوان اثری از زائده باقی نمی ماند.



:: برچسب‌ها: فیستول مقعدی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در شنبه 10 مهر 1400




روش های جراحی فیستول مقعدی و مراقبت‌های بعد از عمل

فیستول مقعدی از بیماری های عفونی ناحیه مقعدی است. این بیماری موجب اتصال غیر طبیعی دو ارگان از بدن به یکدیگر می گردد. فیستول معمولاً در اثر عفونت درمان نشده آبسه ایجاد می شود. این بیماری همراه با علائمی مانند درد، سوزش، خارش، خونریزی و … بروز می نماید. این بیماری با استفاده از درمان های خانگی و دارویی قابل درمان نبوده و تنها روش های جراحی تهاجمی می توانند به بهبود و درمان این عارضه کمک نمایند. تکنیک های جراحی مختلفی برای درمان فیستول وجود دارد اما همه این روش ها نمی توانند درمان موثری باشند. پس آشنایی بیشتر با تکنیک های مختلف جراحی می تواند به انتخاب روش صحیح درمان این بیماری کمک نماید. برخی از مهمترین روشهای جراحی فیستول مقعدی به این شرح است:

لازم است بدانید که امروزه بهترین روش برای درمان فیستول با لیزر بوده که بدون هیچگونه عوارض و طی نیم ساعت فرد را درمان می کند.

همچنین روش های جراحی نام برده زیر، صرفا برای کسب اطلاعات مراجعین عزیز نوشته شده است.

تکنیک فیستولوتومی

فیستولوتومی

فیستولوتومی مهمترین و کاربردی ترین روش جراحی فیستول مقعدی است. در این روش جراحی مجرای فیستول با استفاده از چاقو باز شده و محتویات آن خارج می شود. در این روش ترمیم از داخل به خارج است. مدت زمان بهبودی پس از این عمل 1الی 2 ماه است.

این روش همراه با ریسک آسیب به عضله اسفنکتر است. اما پزشک تمام سعی خود را خواهد نمود، تا کمترین میزان آسیب به این عضله وارد شود.

تکنیک جراحی به روش استن یا ستون

در روش سنتی درمان فیستول با تکنیک استن از موی اسب و یا کتان استفاده می شد. ولی امروزه از نخ بخیه یا لوله تخلیه برای از بین بردن عفونت و باز ماندن مجرای فیستول استفاده می شود. این نخ باید برای حداقل 6 الی 12 هفته در مجرای بماند و سپس پزشک انجام جراحی را تجویز می کند. این روش برای افراد در معرض خطر آسیب به عضله اسفنکتر و بی اختیاری مقعد کاربرد دارد.

تکنیک فلپ آدوانسمنت

تکنیک فلپ آدوانسمنت در مورد فیستول های پیچیده تر و افراد در معرض خطر بی اختیاری استفاده می شود. در طی این روش با استفاده از بافت روده و یا پوست اطراف مقعد اقدام به ترمیم فیستول می نمایند. میزان تاثیر این روش درمانی 50% گزارش شده است. ابتلا به بیماری های زمینه ای برای فیستول مثل کرون و کولیت ریسک عود مجدد بیماری را افزایش می دهد.

پلاگین بیولوژیکی

پلاگین بیولوژیکی فیستول

این روش جراحی شامل ساخت پلاگین بیولوژیکی از مخاط روده بیمار و سپس بخیه زدن آن به مجرای فیستول است. بعد از انجام این جراحی بافت جدید در اطراف این پلاگین شروع به رشد می کند و به این ترتیب بیماری از بین می رود.

میزان موفقیت بعد از این عمل 80% گزارش شده است. برای انجام این جراحی بیمار باید به مدت 24 ساعت در بیمارستان بستری شود. درد، آبسه و جابجایی پلاگین از عوارض احتمالی این روش جراحی فیستول مقعدی هستند.

ادامه مطلب عمل جراحی فیستول مقعدی



:: برچسب‌ها: فیستول,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در شنبه 3 مهر 1400




دستگاه تصفیه آب چیست و کاربرد و عملکرد آن چگونه است؟

پس از صنعتی شدن جوامع شهری و افزایش آلودگی های صنعتی و  ورود آنها به آب‌های زیرزمینی، دیگر نمی شود همانند قدیم از هر آبی جهت آشامیدن و استفاده روزمره استفاده کرد. اگر یادتان باشد در زمان های قدیم، افراد از آب چاه استفاده می کردند و به سختی آب را از چاه بیرون می کشیدند اما این آب، آبی تمیز و قابل شرب بود. حال امروزه نحوه و طریقه زندگی شهری به گونه ای دیگر تغییر یافته و دسترسی به آب آشامیدنی دیگر دشوار نیست، تنها با باز کردن شیر، آب در دسترس شما قرار میگیرد. اما مسئله اینجاست که این آب صد در صد سالم و عاری از هرگونه آلودگی است؟

همچنین با روی کار آمدن دستگاه های تصفیه آب خانگی دسترسی به آب خالص و عاری از هرگونه آلودگی بسیار ساده تر شده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تصفیه آب و خواندن مطالب علمی و کاربردی در مورد خرید دستگاه تصفیه آب هستید، پیشنهاد میکنیم به سایت تصفیه آب گوارنوش سر بزنید.

تاریخچه تصفیه آب و دستگاه آب تصفیه کن

از سال 1627 میلادی راه های بسیاری زیاد جهت تصفیه آب به روش های مختلف مورد استفاده قرار گرفت تا اینکه در سال 1804 اولین تصفیه خانه در شهر پیزلی اسکاتلند جهت تصفیه آب ساخته شد که از فیلترهایی که از جنس شن و ماسه بودند و سیستم های توزیع بر اساس یک اسب و گاری استفاده میکردند. پس از این در سال 1880 فیلترهای شنی سریع در آمریکا ابداع شد که استفاده از آن در بسیاری از کشورها به دلیل شیوع بیماری ها در اثر مصرف آب آلوده، اجباری شد. تا امروزه که روش های زیادی برای تصفیه و از بین بردن آلودگی از آب ها ابداع شده است که در حال حاضر بهترین تکنولوژی جهت تصفیه آب، روش اسمز معکوس میباشد که تمام دستگاه های تصفیه آب در سراسر جهان با بهره گیری از این روش ساخته شده و به بازار عرضه می گردد. دستگاه های تصفیه آب به سه تقسیم می شوند که در قدرت تصفیه و میزان آب تصفیه شده در روز متفاوت هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.

  • دستگاه آب تصفیه کن  خانگی
  • دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

امروزه در صنایع بزرگ و در کارخانه‌هایی که جهت تولید مواد غذایی نیاز به دستگاه آب تصفیه کن دارند، از دستگاه تصفیه آب صنعتی یا نیمه صنعتی با توجه به نیازشان استفاده می‌کنند و اما دستگاه های آب شیرین کن خانگی که امروزه خواهان بسیار زیادی دارند و با توجه به افزایش آلودگی آب شرب، به یک نیاز اصلی و مبرم برای هر خانه ای تبدیل شدند.

دستگاه های آب تصفیه کن خانگی به دو دسته تقسیم می‌شوند: دستگاه های خانگی زیر سینکی و رومیزی

تفاوت این دو در شکل ظاهری و قیمت آن هاست. دستگاه های خانگی رومیزی به دلیل شکیل بودن قیمت بالاتری دارند اما دستگاه های آب شیرین کن خانگی زیر سینکی تخصصی تر بوده و همانطور که از اسمشان پیداست، زیر سینک ظرفشویی نصب می‌شوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی

دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی

دستگاه های تصفیه آب خانگی از دو روش اولترافیلتراسیون و اسمز معکوس بهره می‌گیرند که اکثر بر اساس تکنولوژی اسمز معکوس به بازار عرضه می ‌شوند. دستگاه های زیر سینکی اغلب فضای کمی را اشغال می کنند و عملکرد بهتری در تصفیه کردن آب دارند.

روش تصفیه آب به روش اسمز معکوس Reverse Osmosis

روش اسمز (جریان آب با غلظت کم به سمت آب با غلظت بیشتر) یک پدیده در طبیعت است که نیاز به هیچ گونه انرژی ندارد اما برای تولید جریان در جهت عکس، نیاز به فشار و نیرو به محلول با غلظت بالاست. در دستگاه تصفیه آب خانگی با تکنولوژی اسمز معکوس این پدیده در مرحله چهارم توسط فیلتر ممبران صورت می گیرد تا تمامی ذرات بسیار ریز و تمام ناخالصی ها از آب حذف شود.

نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب

قبل از شرح عملکرد دستگاه تصفیه آب به این سوال پاسخ خواهیم داد که دلیل استفاده از آب شیرین کن های خانگی چیست؟ آب های زیرزمینی پس از تصفیه در تصفیه خانه ها حامل ترکیبات کلردار می باشند و پس از جاری شدن در لوله های آب شهری و رسیدن به لوله کشی ساختمان علاوه بر ترکیبات کلردار، حاوی زنگ آهن، نیترات و نیتریت و دیگر فلزات سنگین خواهد شد. قابل ذکر است که میزان آلودگی در هر منطقه متفاوت است. به همین علت است که آب شیر قبل از مصرف نیاز به تصفیه دارد تا تمامی آلودگی و ناخالصی ها حذف شود.

دستگاه های تصفیه آب خانگی RO در شش الی هشت مرحله توسط فیلترهای بسیار قوی، تمامی آلودگی و ناخالصی را از بین میبرد. دستگاه های اسمز معکوس اصل و با کیفیت این قابلیت را دارند که شما پس از مرحله پنجم هر نوع فیلتری را که موجب افزایش کیفیت آب می شود؛ به آن اضافه کنید.

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب معتبر با بهترین کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ایزی ول تایوان می‌باشد. حال قصد داریم مراحل تصفیه آب در دستگاه های اسمز معکوس RO را شرح دهیم.

ادامه مطلب خرید دستگاه تصفیه آب https://b2n.ir/a61498



:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه آب, خرید دستگاه تصفیه آب,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در دو شنبه 29 شهريور 1400




شقاق چیست با عکس؛ علائم و علت + روشهای درمان

شقاق مقعدی یکی از شایع ترین شرایط و بیماریهای مقعد است که سرطانی نبوده و خوشخیم است. زیرا با روشهای ساده قابل پیشگیری و درمان است. این بیماری میتواند در دو نوع حاد و مزمن ایجاد شود که بستگی به نوع آن روش درمانی خاص خود را می طلبد. معمولا زمانی که افراد دوره ای طولانی از یبوست را تجربه می کنند، پس از آن به بیماری شقاق مقعدی دچار می شوند. پس تا حد امکان باید از پیش آمدن یبوست جلوگیری کنید.

به دنبال این اتفاقات، یک زخم کوچک در داخل یا بیرون مقعد به وجود می آید.

شقاق یا فیشر چیست ؟

شقاق مقعدی، شکاف کوچکی در بافت مقعد یا داخل کانال آن است که به این کانال رکتوم می گویند. مقعد آخرین قسمت دستگاه گوارش بوده که در انتهای راست روده قرار دارد. این دریچه دارای ماهیچه هایی به نام اسفنکتر است که در حین اجابت مزاج باز می شوند تا مدفوع از آنها عبور کند. ایجاد شقاق اغلب به دلیل فشار و کشش بیش از حد بافت مقعد است. همچنین این عارضه می تواند در حین حرکت سخت روده اتفاق بیفتد که باعث درد و خونریزی می شود.

علت یا دلیل

شایع ترین علت مدفوع بزرگ یا سفت به دلیل یبوست است. شقاق همچنین ممکن است در اثر اسهال شدید، رابطه مقعدی، زایمان طبیعی یا به دلیل وارد کردن اشیا خارجی در مقعد ایجاد شود.

چه کسانی در معرض ابتلا به شقاق هستند؟

در صورتی که فرد دارای هر یک از موارد زیر باشد، بیشتر از بقیه در معرض ابتلا به بیماری شقاق مقعد قرار دارد:

  • یبوست مزمن که شما را مجبور به دفع مدفوع سخت می کند.
  • رژیم غذایی کم فیبر.
  • اسهال شدن زیاد.
  • جراحی هایی به منظور کاهش وزن که منجر به اسهال مکرر میشوند.
  • زایمان واژینال (طبیعی).
  • صدمات ناشی از ورزش ها که به مقعد وارد می شود مانند دوچرخه سواری.
  • هرگونه وضعیت التهابی در ناحیه مقعد مانند بیماری بواسیر که درمان نشده باقی بماند.
  • بیماری التهابی روده (کرون).
  • عفونت یا بیماری اچ آی وی HIV.
  • داشتن عمل جراحي اخیر در ناحیه مقد.
  • سایر درمان های پزشکی که بر حرکات روده یا مقعد تأثیر می گذارند.

لائم شقاق مقعدی

شقاق مقعد یکی از شایع ترین علل درد و خونریزی مقعد است. این علائم ممکن است در هر فرد کمی متفاوت باشد. آنها می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • درد حین اجابت مزاج و بعد از آن که می تواند ساعت ها طول بکشد.
  • پارگی یا بریدگی قابل مشاهده در ناحیه نشیمنگاه.
  • خونریزی قرمز روشن در حین اجابت مزاج یا بعد از آن که می تواند روی لباس زیر یا دستمال کاغذی هم بماند.

علائم شقاق مقعدی ممکن است مانند سایر بیماری ها باشد. در نتیجه برای تشخیص دقیق به یک پزشک خبره باید مراجعه کنید.

شقاق چیست با عکس؛ علائم و علت + روشهای درمان



:: برچسب‌ها: شقاق مقعدی,

نوشته شده توسط نیوشا غلامی در یک شنبه 28 شهريور 1400





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by nyushagholami This Template By

خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش

منوی اصلی

گوارنوش " https://govarnosh.ir "

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی گوارنوش مي باشد.